16 Reacties

3 jaar geleden

Enjoy It, te krijgen bij de Jumbo in verschillende varianten 馃憣

3 jaar geleden

Nog niks geprobeerd wat wijn betreft, dus lees graag mee. Vind wel de Liefmans 0.0 en de Corona 0.0 errug lekker!!

3 jaar geleden

Betuws Bruis

3 jaar geleden

Ik heb meerdere wijnen van deze lijn tijdens mijn vorige zwangerschap gedronken. Ik vond ze echt heel lekker! Deze is met bubbels en was perfect voor oud en nieuw ;) Deze komt van de Gall en Gall

3 jaar geleden

Bij de Gall&Gall is er best veel keuze 馃榿. Ik heb alleen zelf nog niks geprobeerd.

3 jaar geleden

Ros猫 Gogo zero bij de AH, echt top

3 jaar geleden

De Bavaria blikjes 0% framboos zijn ook heel erg lekker! En mbt wijn idd de Enjoy vd jumbo, goedkoop en prima!

3 jaar geleden

De alcoholvrije cava van de Hema 馃憤馃徎 Alle gewone wijnen die ik heb uitgetest in mijn vorige zwangerschap vond ik inderdaad net dubbel fris. Qua bier: Leffe blond 0,0 en Bavaria wit 0,0 vond ik ook lekker!

3 jaar geleden

Ik heb meestal de Faber met bubbels (Gall en Gall). Wijn zonder bubbels vind ik echt naar appelsap smaken. Rode wijn is al helemaal niet te doen. 0.0 biertjes vind ik wel lekker. Affligem blond en corona zijn mijn favoriet

3 jaar geleden

Reactie op EllieB

Ik heb meestal de Faber met bubbels (Gall en Gall). Wijn zonder bubbels vin ...
Die had ik bij de vorige zwangerschap ook! En het moet idd met bubbels wil het een beetje smaken 鈽猴笍

3 jaar geleden

Je hebt ook de alcoholvrije slijter, Nix&Nix. Hun hele assortiment is alcohol vrij en je hebt er echt lekkere drankjes tussen zitten.

3 jaar geleden

Van de week trouwens alcoholvrije gin gehad! Was ook echt heel lekker (leek veel op de echte)

3 jaar geleden

Net limoncello 0% gehaald maar bah wat issie vies 鈽癸笍. Zaterdag feestje van mijn vriend en willen het nog even stil houden dus dacht dan kan ik mee limoncello spritz drinken. Nouja met genoeg 7up zal het wel smaken hoop ik 馃槵

3 jaar geleden

Het is geen wijn, maar Corona 0% valt hier goed in de smaak!

3 jaar geleden

Laatst tijdens een tentfeest een aantal heineken 0.0 gehad, om het niet op te laten vallen. Eind van de avond, misselijk en buikpijn 馃様

3 jaar geleden

Reactie op Kleine Captein

Ik heb meerdere wijnen van deze lijn tijdens mijn vorige zwangerschap gedro ...
Waar smaakt die naar ?