11 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Kieksje
Misschien koemelk allergie? Mijn moeder vertelde me dat ik ook bij de eerst ...
Ohh echt waar ze is nu bijna 5 maanden en ik heb voor het eerst kunstvoeding geprobeerd. Ze heeft het ook niet echt gedronken maar overal waar dus de melk op haar huid gekomen is is zo geworden. Was dat bij jou ook het geval dat de plekken waar melk op gekomen was zo rood werden
2 jaar geleden
Reactie op Kieksje
Oh dat weet ik niet eigenlijk. Meestal bouwt een allergie zich natuurlijk o ...
Bij de eerste keer ging ik achteraf aan mezelf twijfelen dat ik dacht heb ik dan niet goed genoeg gevoeld waardoor ik de tweede keer nog vaker ging voelen voordat ik het flesje gaf, maar gebeurde dus hetzelfde..
2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft koemelkallergie, wat zich vooral uit in overgeven, maar op de plekken waar de melk op zijn huid komt krijgt hij ook reactie. Rood en zwelling. Dronk ze verder nog wat en hoe ging dat? Anders zou ik even afspraak maken bij de huisarts!
2 jaar geleden
Melk op basis van soja zou ik trouwens niet zomaar proberen, dat is volgens mij niet goed voor die kleintjes.
2 jaar geleden
Reactie op mama123456
Mijn zoontje heeft koemelkallergie, wat zich vooral uit in overgeven, maar ...
Ze heeft het gelukkig niet opgedronken godzijdank! Ze weigerde het en heeft alleen de paar druppels binnen gekregen wat ik in haar mond deed met de fles. Als ik zie wat de melk heeft gedaan op haar huid ben ik er bang voor wat het zou doen als ze het opgedronken zou hebbe
vorig jaar
Onze dochter van bijna 5 maanden heeft ook van deze vlekken na het drinken van kunstvoeding, maar verder niet echt kma klachten, is de oorzaak bij jouw dochter nog duidelijk geworden yayzr96?