13 Reacties
3 jaar geleden
Voor mijn dochtertje van bijna 2 gebruik ik al 2 jaar white noise, werkt perfect, heb nu ook voor mijn baby besteld en op de kinderopvang gebruiken ze sinds kort de zelfde 馃
Ik heb de numsy versie van ali express 馃槄 die is niet zo duur om te proberen....
3 jaar geleden
Wij gebruiken een google home mini om lampen aan te zetten/geluiden af te spelen ect. Werkt perfect :)
3 jaar geleden
Wij hebben de moonie bear! Deze maakt echt baarmoedergeluiden. Veel positieve recensies over gelezen, zelf alleen nog geen ervaring mee.
3 jaar geleden
Wij hebben Cody de krab, oceaangeluiden met visjes geprojecteerd op plafond. Worden steeds zwakker en geluid steeds zachter. Zit een huilsensor in: zodra kindje begint te huilen springt programma weer aan. Onze zoon is er nog niet, maar m鈥檔 broer gebruikt hem voor zijn dochtertje sinds geboorte en is er laaiend enthousiast over.
3 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/numsy-original-3-white-noise-machine-baby-witte-ruis-apparaat/9200000116695778/?bltgh=kkGJGQQ8nmp7BEsivttMAA.2_18.19.ProductImage
Deze! Erg fijn in gebruik en je kunt 鈥榤 na volledig opladen ongeveer 3 dagen lang gebruiken. De white noise blijft 14 uur aan lang aan staan.
3 jaar geleden
Hier ook tevreden van de numsy. Tip: neem iets wat aan blijft staan. We hadden eerst zazu de pingu茂n maar die gaat uit na 20 minuten. Je kon wel instellen dat die opnieuw vanzelf aan ging zodra de baby begon te wenen, maar dan ben je al te laat en schrikt de baby ook lichtjes, en dat wil je natuurlijk niet. Numsy daarentegen blijft de hele nacht gaan
3 jaar geleden
Wij hebben een zazu muziekdoosje gekocht, deze heeft verschillende geluidjes. Nog niet gebruikt maar kregen het als tip dus ben benieuwd 鈽猴笍
3 jaar geleden
Bedankt voor alle reacties! We zijn uiteindelijk voor de Moonie Bear gegaan. En ons jongetje vindt 'em heerlijk! 馃グ