9 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben een Ford Focus van 2009 gekocht en moet zeggen dat we er echt heel blij mee zijn
3 jaar geleden
Reactie op Dwergie
Skoda fabia hebben wij gekocht. Wij kunnen met 2 kinderen met een (grote) t ...
Die hebben wij ook en onwijs tevreden mee. Maar voor €4.500 lijkt het mij wat onrealistisch.
3 jaar geleden
Voor max 4500 lijkt t me wel oprecht heel lastig.. auto's, ook tweedehands, zijn flink duurder geworden afgelopen jaren..
3 jaar geleden
Ik heb een Opel Corsa van 2017 en de joolz geo 2 past er in met 1 wiel er af halen. Is de geo natuurlijk wel vrij grof.
In dit formaat auto heeft de Opal Corsa idd een vrij grote achterbak in vergelijking met bv de Peugeot.
Astra en vooral station model is wel echt slag groter. Maar verwacht ik niet dat je die voor die prijs kunt krijgen.
Soms is iets meer investeren (als natuurlijk financiël mogelijk is) beter. Zodat die langer mee kan. En je als goed is minder snel dingen moet vervangen enz.
3 jaar geleden
Ik heb een Nissan Almera Tino uit 2002. Deze auto's zijn nog wel redelijk veel tweedehands te vinden. Ik vind het persoonlijk een heerlijke auto, heel veel ruimte en rijdt lekker. Hij is wel wat groter dan een Corsa en hij zuipt behoorlijk... Maar toch, wel fijne auto.
3 jaar geleden
Opel corsa van 2016 hier, maar valt tegen qua ruimte! Wij hebben geen Joolz maar een Dubatti, die past er net in…. Daarnaast vind je deze auto sowieso niet voor dit budget. Als je een nieuwe auto koopt, zou ik een station kopen mits dit toereikend is binnen jouw budget
3 jaar geleden
Wij hebben een volkswagen golf plus uit 2005 (6 jaar geleden gekocht voor €6000). Dit is geen stationwagen maar wel 5 deurs. Heeft heel veel ruimte en vw rijdt heel fijn en er zit een bak met ruimte in. Wij hebben de kinderwagen Nuna Mixx Next en die past er makkelijk in dus dan zal de Joolz Day+ er ook wel in passen.