8 Reacties
3 jaar geleden
Ik gebruik nu speen 0 en heb veel 1 liggen omdat die er standaard bij zit. Dus 1 ga ik bij maand 1-2 gebruiken en bij 2-3 maanden ga ik van de nieuwe lijn nummer 3 gebruiken. ( Want philips raad aan een nummer hoger te nemen van de nieuwe)
3 jaar geleden
Hi,
Bijmij ben ik gestart met avent natural 2 weken erna overgestapt naar difrax en met 8 weken zelfs weer naar avent anti colic dit gaat zonder probleem bijmij.
De anti colic flessen gaan er ook uit, en had ik gevonden afgeprijsd bij de etos.
Ik heb mijn avent natural flessen tijd terug bij de action gehaald.
Dus je zou kunnen kijken voor een andere fles of paar avent natural bij halen.
Ik heb voor nu avent anti colic bijgehaald en heb er dan in totaal 3.
3 jaar geleden
Ik had ook nog oude flesjes en nu overgestapt naar de grotere fles en de natural response spenen. Op de oude flesjes gebruikte ze maar 1, nu erg zoekende naar de juiste maat voor de nieuwe flesjes. Proberen nu nummer 3 uit, maar denk dat ik vandaag over ha stappen naar 4, het kost haar nog veel moeite met 3. Maat 2 lukte helemaal niet van de natural response. Wat een gedoe 😅😂
3 jaar geleden
Avent natural is nu op veel plekken in de uitverkoop, idd omdat ze eruit gaan. Dus je zou even in de uitverkoop schappen van bv de kruidvat kunnen kijken, en volgens mij hebben ze ze op de site van prenatal ook nog en dan inslaan 😁
Wij zijn meteen begonnen met de natural response, maar dat is ook omdat onze kleine borstvoeding krijgt en maar heel af en toe een flesje, en daar sluit de natural response dan het beste op aan. Ik vind het hele fijne spenen, en mijn zoon doet het er goed op 🙂
Ik heb nog wel wat natural spenen liggen die bij de flesjes hoorden die ik toen gekocht heb, deze zijn ongebruikt. Welke maat heb je nodig? Dan kan ik eventueel wel voor je kijken of ik die heb
2 jaar geleden
Help! Ik gebruik de natural flessen maatje 2 voor mijn dochter. Nu heb ik 1 fles response moeten kopen met maat 3 en die duurt zo lang…
Maar nu heb ik een papfles gemaakt ( om te wennen met maar 1 schepje) maar hij is te dik voor speen 2 (en ook speen 4 van mijn oudste dochter) maar de pap speen die ik nog had liggen is veel te groot, daar stroomt het uit. Iemand een tip?
2 jaar geleden
Reactie op sbrf
Ik had ook nog oude flesjes en nu overgestapt naar de grotere fles en de na ...
Hoe is dit afgelopen??