8 Reacties

3 jaar geleden

Babygokje hebben wij gedaan en die hebben heel veel opties om in te vullen.

3 jaar geleden

Babygokje hebben wij gedaan en die hebben heel veel opties om in te vullen. ...
Opties: - Geslacht - Haarkleur - Oogkleur - Naam - Geboortedatum - Geboortetijd - Gewicht - Lengte En ze kunnen een persoonlijk bericht toevoegen.

3 jaar geleden

Baby gokje hebben wij gedaan toen ik zwanger was van de 2e.. Goeie, moet ik nu ook nog ff doen haha

3 jaar geleden

Met dank aan jouw topic, gisteravond er nog gauw 1 aangemaakt.. Grappig om te zien dat tot nu toe iedereen voor een meisje gaat. En ik denk zelf een jongen.. Zondag zullen we weten wie daarin gelijk heeft haha

3 jaar geleden

Reactie op Sammie02

Met dank aan jouw topic, gisteravond er nog gauw 1 aangemaakt.. Grappig om ...
Jaa ik heb dus daarnet babygokje aangemaakt, hier denken de meeste een jongen haha

3 jaar geleden

Misschien is dit te eerlijk hoor, maar ik zou er niet blij van worden om dit voor iedere baby die in mijn omgeving geboren wordt in te moeten vullen. Voor jullie als ouders is het natuurlijk super interessant, maar voor andere vaak veel minder.

3 jaar geleden

Reactie op leeuwac

Misschien is dit te eerlijk hoor, maar ik zou er niet blij van worden om di ...
Ik heb het alleen met onze directe familie (ouders, broer/zus en aanhang, oma en mijn dochter)en onze 2 beste vrienden. Mensen die heel nauw zijn betrokken met ons. Ik zou het zelf ook niet hoeven van het nichtje van de buurvrouw van mijn moeder zeg maar 馃ぃ

3 jaar geleden

Wat leuk!! Ook gelijk een account gemaakt bij babygokje.nl