Nog meer vrouwen die het geslacht etc 'geheim' houden voor de buitenwereld en familie en vrienden laten raden?
Dit lijkt mij namelijk heel leuk om te doen. Dat andere gaan raden wat het geslacht, oogkleur, naam etc gaat worden en pas na de geboorte bekend maken.
Ik heb 2 websites gevonden, maar ben alleen niet bekend met deze sites. Anderen wel?
Gaan om de sites:
Babygokje.nl
Baby-pool.nl
Welke zou beter zijn of meer opties bieden. Niet alle opties staan op de sites aangegeven namelijk.
Met dank aan jouw topic, gisteravond er nog gauw 1 aangemaakt.. Grappig om te zien dat tot nu toe iedereen voor een meisje gaat. En ik denk zelf een jongen.. Zondag zullen we weten wie daarin gelijk heeft haha
Misschien is dit te eerlijk hoor, maar ik zou er niet blij van worden om dit voor iedere baby die in mijn omgeving geboren wordt in te moeten vullen. Voor jullie als ouders is het natuurlijk super interessant, maar voor andere vaak veel minder.
Misschien is dit te eerlijk hoor, maar ik zou er niet blij van worden om di ...
Ik heb het alleen met onze directe familie (ouders, broer/zus en aanhang, oma en mijn dochter)en onze 2 beste vrienden. Mensen die heel nauw zijn betrokken met ons.
Ik zou het zelf ook niet hoeven van het nichtje van de buurvrouw van mijn moeder zeg maar 馃ぃ