8 Reacties
3 jaar geleden
Volgensmij is dit normaal, ze kunnen nog draaien. Opzich niet erg als je kleintje al gedraaid is, als de kleine zo blijft liggen en als de baby met zijn/haar hoofdje naar beneden ligt.😂 ik ben zwanger van 2 en tussen week 24 en 25 zijn ze ook gedraaid allebij met hun hoofdje nu aan de andere kant horizontaal (als een stapelbed) de onderste ligt al met haar hoofdje gekanteld tussen mijn bekken. De gynaecoloog zei dat het helemaal prima is als ze zo blijft liggen, is alleen maar een teken dat je op een natuurlijke manier kan bevallen, maar draaien kunnen ze nog steeds, wel steeds moeilijker natuurlijk, maar de kans word steeds kleiner. Ik voel het onderste meisje ook heel erg goed tegen mijn blaas drukken omdat ze dus al zodanig laag ligt. Ik maak me niet druk iniedergeval, zolang ze lang in m'n buikje blijven zitten en ik voel ze bewegen❤
3 jaar geleden
Reactie op Liesjee96
Volgensmij is dit normaal, ze kunnen nog draaien. Opzich niet erg als je kl ...
Hey, Bedankt voor je berichtje! Ik maak me zeker ook geen zorgen. Ik voel hem nog goed bewegen en heb geen pijn dus no worries 😊 Wat mij betreft mag hij in elk geval zo blijven liggen, al kan het natuurlijk nog alle kanten uit! 😊
Binnen een kleine 2 weken opnieuw een echo. Ben alvast benieuwd!
3 jaar geleden
Nee, een baby kan nog alle kanten op met deze termijn en de kans is zeer klein dat hij geen enkele kant meer op gaat de komende 15 weken.