15 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook! 😱 Geen idee waarom hij het doet, maar ik zeg telkens op een vrolijke manier "neeeee". Dan begint ie te lachen. Volgens mij is het nu een spelletje. 🙃

2 jaar geleden

Jaaa hier ook! :) Ze ontdekken onder andere dat ze met hun nekje kunnen bewegen. Ik doe mijn zoontje dan vaak na of dan knik ik ja en dat vindt hij dan geweldig :).

2 jaar geleden

Kan ik aan iemand een filmpje laten zien om te vergelijken? Maak me er zorgen om

MOD

2 jaar geleden

Hi, Het is heel normaal gedrag. Mijn zoontje doet het ook wel eens bij in slaap vallen. Wellicht stelt dit artikel je gerust https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/baby-schudt-met-hoofd/#:~:text=Het%20ziet%20er%20wat%20gek,onschuldig%20en%20gaat%20vanzelf%20over. Ik zie vaak topics van je met zorgen. Heb je dit al eens met je huisarts besproken? Wellicht kan je huisarts je tips geven voor om iets minder zorgen te maken 😊

2 jaar geleden

Reactie op Sem_

Hi, Het is heel normaal gedrag. Mijn zoontje doet het ook wel eens bij in ...
Ik loop sinds kort bij een psycholoog omdat ik inderdaad erg veel angsten heb. Dat ik het niet goed doe dat er wat met hem gebeurd of met mij. Daardoor erg onzeker. Helaas krijg ik ook veel verschillende meningen en niet echt complimenten waardoor ik aan mezelf ga twijfelen . Vandaar mijn zorgen

MOD

2 jaar geleden

Reactie op Cassidy25

Ik loop sinds kort bij een psycholoog omdat ik inderdaad erg veel angsten h ...
Zo zonde! Je weet als mama echt wel waar je goed aan doet. Vertrouw daarop. Mensen hebben altijd commentaar en opmerkingen. Online is dit erg maar ook familie en vrienden kunnen er behoorlijk wat van. En idd, dat kan zooooo onzeker maken. Heel goed dat je bij een psycholoog loopt. Angsten en zorgen horen helaas bij het moederschap. Maar het moet niet de overhand hebben. Heel veel succes en sterkte iig! Maar het schudden is dus echt niet erg 😘

2 jaar geleden

Reactie op Sem_

Zo zonde! Je weet als mama echt wel waar je goed aan doet. Vertrouw daarop. ...
Lief dank je wel ❤️

2 jaar geleden

Ook doet hij zijn rechter schouders steeds optillen richting zijn hoofd ?

2 jaar geleden

Mijn kleine heeft ook een periode gehad dat ie met zn hoofd ‘nee’ schudde. Ik vond het echt extreem schattig 😆

2 jaar geleden

Reactie op Cassidy25

Kan ik aan iemand een filmpje laten zien om te vergelijken? Maak me er zorg ...
Heel normaal, deed ons zoontje ook heletijd, echt lang, vaak en hard en nu bijna niet meer. Baby ontdekt dan dat hij/zij zijn/haar hoofdje of nekje kan bewegen en/of het werkt kalmerend voor ze.

2 jaar geleden

Reactie op Drummer4ever

Heel normaal, deed ons zoontje ook heletijd, echt lang, vaak en hard en nu ...
Kan ook pijn zijn begreep ik ?

2 jaar geleden

Reactie op Cassidy25

Kan ook pijn zijn begreep ik ?
Klopt, bij oorpijn kunnen ze het ook doen. Maar dan merk je wel verschil hoor. Dan huilen ze vaak ook met drinken (dan komt er druk op de oren te staan). Het gewoon ‘nee schudden’ hoort erbij!

2 jaar geleden

Reactie op Isa1234

Klopt, bij oorpijn kunnen ze het ook doen. Maar dan merk je wel verschil ho ...
Kom net van de dokter rechter oor is inderdaad ontstoken

2 jaar geleden

Onze zoon doe dit ook als hij in slaap valt

2 jaar geleden

Reactie op Sem_

Hi, Het is heel normaal gedrag. Mijn zoontje doet het ook wel eens bij in ...
Bedankt voor dit artikel, dit geeft veel duidelijkheit