15 Reacties
MOD
2 jaar geleden
Hi,
Het is heel normaal gedrag. Mijn zoontje doet het ook wel eens bij in slaap vallen.
Wellicht stelt dit artikel je gerust
https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/baby-schudt-met-hoofd/#:~:text=Het%20ziet%20er%20wat%20gek,onschuldig%20en%20gaat%20vanzelf%20over.
Ik zie vaak topics van je met zorgen. Heb je dit al eens met je huisarts besproken? Wellicht kan je huisarts je tips geven voor om iets minder zorgen te maken 😊
2 jaar geleden
Reactie op Sem_
Hi,
Het is heel normaal gedrag. Mijn zoontje doet het ook wel eens bij in ...
Ik loop sinds kort bij een psycholoog omdat ik inderdaad erg veel angsten heb. Dat ik het niet goed doe dat er wat met hem gebeurd of met mij. Daardoor erg onzeker. Helaas krijg ik ook veel verschillende meningen en niet echt complimenten waardoor ik aan mezelf ga twijfelen . Vandaar mijn zorgen
MOD
2 jaar geleden
Reactie op Cassidy25
Ik loop sinds kort bij een psycholoog omdat ik inderdaad erg veel angsten h ...
Zo zonde! Je weet als mama echt wel waar je goed aan doet. Vertrouw daarop. Mensen hebben altijd commentaar en opmerkingen. Online is dit erg maar ook familie en vrienden kunnen er behoorlijk wat van. En idd, dat kan zooooo onzeker maken.
Heel goed dat je bij een psycholoog loopt. Angsten en zorgen horen helaas bij het moederschap. Maar het moet niet de overhand hebben.
Heel veel succes en sterkte iig! Maar het schudden is dus echt niet erg 😘
2 jaar geleden
Reactie op Cassidy25
Kan ik aan iemand een filmpje laten zien om te vergelijken? Maak me er zorg ...
Heel normaal, deed ons zoontje ook heletijd, echt lang, vaak en hard en nu bijna niet meer. Baby ontdekt dan dat hij/zij zijn/haar hoofdje of nekje kan bewegen en/of het werkt kalmerend voor ze.