10 Reacties

10 maanden geleden

Zou dit met cb overleggen en niet op dit forum, hier kan niemand jou uitsluitsel geven namelijk

10 maanden geleden

Een huilbaby stopt ook niet met huilen als je haar vast hebt. Onze eerste was een huilbaby, die kreeg je dus echt niet stil door vast te pakken. Misschien wilt jouw dochter rechtop, omdat ze echt veel last heeft van haar reflux. Niet kunnen wegleggen kan ook met geborgenheid te maken hebben. Evt een draagzak, zodat je wel je handen vrij hebt? En natuurlijk, zoals anneloes22 zegt, neem contact op met het cb/de huisarts als je je zorgen maakt en denkt dat er meer aan de hand is.

10 maanden geleden

Hier was het precies hetzelfde met vijf weken, al gingen de nachten wel goed. Nu is ze 9 weken en gaat het al een stuk beter. Ik ben maar lekker een boek gaan lezen.

10 maanden geleden

Onze dochter huilt ook als je haar neerlegt en is stil en zo in slaap als ze bij je ligt. Overdag draag ik haar in een draagzak of draagdoek (Koala) en snachts bakeren we haar in. Dit werkt voor ons (en haar) goed!

10 maanden geleden

Reactie op Anneloes22

Zou dit met cb overleggen en niet op dit forum, hier kan niemand jou uitslu ...
Ik heb morgen een afspraak bij de kinderarts hoor

10 maanden geleden

Ik heb morgen een afspraak bij de kinderarts hoor
Het is een terechte opmerking hoor Maar zoals appelbloesem zegt een huilbaby huilt ook in je armen constant. Die zijn ontroostbaar. Verder sluit ik me aan bij anneloes22 . Goed dat je een afspraak hebt bij de kinderarts

10 maanden geleden

Reactie op Mamameisje

Het is een terechte opmerking hoor Maar zoals appelbloesem zegt een huilba ...
Is idd terecht daar heb ik geen commentaar op leek het zo?🤣 ja ze heeft ook 37,5 terwijl ze in haar body ligt en net een platte luier dus morgen weet ik hopelijk meer.

10 maanden geleden

Reactie op Blije Clara

Hier was het precies hetzelfde met vijf weken, al gingen de nachten wel goe ...
De nachten gaan hier ook beter dan overdag. Overdag is ze ontroostbaar. Snachts is ze volledig uitgeput denk ik. Eens ze snachts slaapt is ze vertrokken voor 4-5 uurtjes gelukkig.

10 maanden geleden

Is idd terecht daar heb ik geen commentaar op leek het zo?🤣 ja ze heeft oo ...
Ja, door je "hoor" erachteraan🤣. Hier wordt hier eigenlijk alleen gebruikt als je de opmerking van iemand heel irritant en/of betuttelend vindt. Fijn dat dat dus niet was en hopelijk weet je over een paar uur meer🍀

10 maanden geleden

Ben je al langs een osteopaat geweest? Misschien zit er iets niet goed in haar lijfje waardoor ze niet lekker kan liggen. Bij ons heeft het veel geholpen.