15 Reacties
2 jaar geleden
Ja heel herkenbaar! Wij hebben een autostoel 0-1-2-3-4 gekocht. Stoel kan in de omgekeerde rij richting. Probleem opgelost 馃檲
2 jaar geleden
Reactie op daniellebosboom
Ja heel herkenbaar! Wij hebben een autostoel 0-1-2-3-4 gekocht. Stoel kan i ...
Is dat niet vervelend met bijvoorbeeld naar de auto dragen?
2 jaar geleden
Reactie op Unicorn-24
Is dat niet vervelend met bijvoorbeeld naar de auto dragen?
Ja dat wel. Maar de hele weg een krijsend kind vind ik nog vervelender 馃檲馃槄
2 jaar geleden
Geen verwijt hoor, meer een vraag.. Bedoel je dat je de baby naar voren laat kijken? Ik dacht dat dat wettelijk pas mag vanaf 1,5 jaar. Maar dat kan ik mis hebben.
Ons kindje vond het zitten in de maxicosi en het auto rijden ook maar niks, nu zet ik hem tegenwoordig op de bijrijdersstoel van plaats op de achterbank en dat gaat al veel beter. Daarnaast bleek er ook een blokkade in zijn nekje te zitten waardoor dat liggen ook niet comfortabel bleek. Na paar behandelingen ligt hij nu veel relaxer erin.
2 jaar geleden
Deze hebben wij sinds een week in de auto en dat heeft wel 1 keer geholpen helaas
2 jaar geleden
Reactie op hope22
Ik heb precies hetzelfde en lees ook even mee 馃ズ Hoop dat ze op korte termi ...
Ja vreselijk he.. kan er echt niet tegen dat die zo aan het krijsen is. Hopelijk wordt het snel/ooit een keer beter
2 jaar geleden
Reactie op Kiwinasje
Bij onze eerste was onze dochter op een gegeven moment veel aan het huilen ...
Onlangs ook de reiswieg aangepast voor de kinderwagen maar dit heeft helaas niet geholpen
2 jaar geleden
Mijn zus haar tweede dochter had dit ook, en dat is helaas niet beter geworden tot de kleine met de rijrichting mee mocht toen ze 1,5 jaar oud was, de kleine meid bleek hartstikke wagenziek met achteruit rijden dus ze was heel misselijk 馃槓 supersneu natuurlijk. Niet om je bang te maken, maar soms is er gewoon echt niets aan te doen, het ligt niet aan jou!
2 jaar geleden
Reactie op Lucky Luuk
Geen verwijt hoor, meer een vraag.. Bedoel je dat je de baby naar voren laa ...
Nee hoor, stoel is 360 graden te draaien. Dus hij zit gewoon tegen de rij richting in te kijken!
2 jaar geleden
Reactie op hope22
hey spekelinni, gaat het bij jullie al wat beter? ik heb de kinderwagenstoe ...
Hee..
Inmiddels gaat het beter. Ik heb veel in huis geoefend met hem in de kinderwagen te zetten als ik ga koken of schoonmaken. Het begin met 1 minuut en nu kan in eindelijk rustig boodschappen doen of buiten een rondje lopen. Ook de maxicosi gaat sindsdien beter. Heb gelukkig weer een beetje vrijheid hierdoor 馃コ