22 Reacties

3 jaar geleden

Hihi.. Ik denk dat je het zo moet zien: Albert Heijn, Prenatal en Kruidvat zijn gewoon extra lief dat ze je 2 boxen geven en Baby dump bied je alsnog iets gratis aan wat ook fijn is. 😁

3 jaar geleden

Reactie op Mamajaju

Hihi.. Ik denk dat je het zo moet zien: Albert Heijn, Prenatal en Kruidvat ...
Haha dat heb je leuk verwoord! Thanks voor je antwoord🤗

3 jaar geleden

Hi! Bij ons in het filiaal in Hoogeveen geven we er wel altijd 2 weg bij een tweeling… net het verkeerde filiaal misschien…

3 jaar geleden

Reactie op adh99

Hi! Bij ons in het filiaal in Hoogeveen geven we er wel altijd 2 weg bij ee ...
Hi! Echtwaar joh🤭 wat lief🤗 moet ik die dan gewoon bij de kassa vragen? Mijn dichtstbijzijnde is Roosendaal. Thanks voor je reactie!

3 jaar geleden

Reactie op Liesjee96

Hi! Echtwaar joh🤭 wat lief🤗 moet ik die dan gewoon bij de kassa vragen? M ...
Ja je kunt gewoon met je afhaalcode naar de winkel gaan en dan bij de kassa aangeven dat je de cadeaubox komt ophalen en een tweeling verwacht, hopelijk zijn zij net zo vrijgevig als wij haha! 🫢

3 jaar geleden

Gewoon zelf 1tje inschrijven en je man de andere, heb je er ook twee.

3 jaar geleden

Reactie op Bitterbal

Ik heb het geprobeerd, ben benieuwd of het werkt

3 jaar geleden

Reactie op adh99

Ja je kunt gewoon met je afhaalcode naar de winkel gaan en dan bij de kassa ...
Dankjewel voor je info!! 🤗

3 jaar geleden

Ooo haha hier ook in verwachting van een tweeling maar nooit bedacht om er 2 te halen. Heb dus van allemaal gewoon 1

3 jaar geleden

Reactie op FemFF

Ooo haha hier ook in verwachting van een tweeling maar nooit bedacht om er ...
Leuk gefeliciteerd! Ooh das jammer. Is dus wel mogelijk 🤭🥳

3 jaar geleden

De babydump geeft toch lepels, bekers en bakjes als ik het goed heb? Lijkt mij prima om te verdelen over 2 kinderen. Het is gratis wees blij met het gene je krijgt😊 En als je wil dat baby 2 ook uit dat zelfde flesje drinken krijgt koop je die zelf bij toch?

3 jaar geleden

Reactie op Bitterbal

Je hebt gelijk! Het is gelukt🤭

3 jaar geleden

Wat krijgen we bij albert heijn?

3 jaar geleden

Reactie op Babymama3

Wat krijgen we bij albert heijn?
Reclame en telefoontjes 😅

3 jaar geleden

Reactie op mamavanzoon

Reclame en telefoontjes 😅
Haha oke🤣

3 jaar geleden

Ik vind dat je blij moet zijn met wat je krijgt😅 Het zijn testers, het is geen baby uitzet. Dus ik ben hier wel simpel in🤣

3 jaar geleden

Blij zijn dát je überhaupt wat krijgt..

3 jaar geleden

Voor de mensen die nu nog reageren met: je moet blij zijn met wat je krijgt. Ik heb mijn antwoord al en zo gek is mijn gedachte niet, zoals ik al zei ieder zijn denkwijze is anders😁 en ik voel me hier nu niet slechter of beter door. Thanks voor degene die tips gegeven hebben, daar wel blij mee overigens!😇

3 jaar geleden

Reactie op mamavanzoon

De babydump geeft toch lepels, bekers en bakjes als ik het goed heb? Lijkt ...
Geen flauw idee wat erin zit, moet 'm nog halen😁 maar leuk pakket dus! Dubbel pret als ik er 2 kan krijgen🥳🥳 thanks, nu maakt het des te leuker om het te halen😁😁

3 jaar geleden

Reactie op RachelKJ

Blij zijn dát je überhaupt wat krijgt..
Dat bepaal ik gelukkig zelf🤭 je had het opzich wel op een leukere manier kunnen verwoorden dan deze. Maar thanks voor je reactie 👍