Hi!
Ik wilde even iets met jullie delen haha😅
Ik heb paar maanden geleden de gratis babybox bij de Albert heijn, prenatal en kruitvat gehaald.
Alle 3 de zaken gaven er 2 omdat ik in verwachting ben van 2 kindjes.
Misschien denkt de een je bent een wrek😅 of de ander hetzelfde als ik.
Maar nu komt het😅
Ik heb baby dump gemaild omdat je daar ook een gratis baby cadeaubox krijgt.
Krijg je bij hun dus geen 2 boxen als je in verwachting bent van een tweeling.😅
En i know, het gaat om testen uitproberen promotie. Maar kom op, ieder kind is toch even veel waard?😅
Mag ik de een wel uit de fles laten drinken die je erbij krijgt en de ander niet?😅
Wat denken jullie 🤭 wel lief zijn voor mij🤪🤪 iedereen heeft zijn eigen manier van denken 🤭
Hihi.. Ik denk dat je het zo moet zien: Albert Heijn, Prenatal en Kruidvat zijn gewoon extra lief dat ze je 2 boxen geven en Baby dump bied je alsnog iets gratis aan wat ook fijn is. 😁
Hi! Echtwaar joh🤭 wat lief🤗 moet ik die dan gewoon bij de kassa vragen? M ...
Ja je kunt gewoon met je afhaalcode naar de winkel gaan en dan bij de kassa aangeven dat je de cadeaubox komt ophalen en een tweeling verwacht, hopelijk zijn zij net zo vrijgevig als wij haha! 🫢
De babydump geeft toch lepels, bekers en bakjes als ik het goed heb? Lijkt mij prima om te verdelen over 2 kinderen. Het is gratis wees blij met het gene je krijgt😊 En als je wil dat baby 2 ook uit dat zelfde flesje drinken krijgt koop je die zelf bij toch?
Voor de mensen die nu nog reageren met: je moet blij zijn met wat je krijgt. Ik heb mijn antwoord al en zo gek is mijn gedachte niet, zoals ik al zei ieder zijn denkwijze is anders😁 en ik voel me hier nu niet slechter of beter door. Thanks voor degene die tips gegeven hebben, daar wel blij mee overigens!😇
De babydump geeft toch lepels, bekers en bakjes als ik het goed heb? Lijkt ...
Geen flauw idee wat erin zit, moet 'm nog halen😁 maar leuk pakket dus! Dubbel pret als ik er 2 kan krijgen🥳🥳 thanks, nu maakt het des te leuker om het te halen😁😁