18 Reacties

2 jaar geleden
Wij gebruiken voor beide kindjes een ring camera! Als het goed is kan deze niet gehackt worden en de kwaliteit is erg fijn! Ook omdat je terug kan kijken, dat vind ik zelf soms prettig tijdens slaapjes :)

2 jaar geleden
Reactie op Claudia5
Wij hebben nog geen babyfoon maar voor onze pup gebruiken wij idd ook de ri ...
Ik zou zeker aanraden om dan nog zo’n camera aan te schaffen, zeker als je de app al hebt! Zo handig

2 jaar geleden
Wij hebben al 2 jaar een bevelegings camera kwa bereikbaarheid is het geweldig want zelfs aan de andere kant van de wereld heb je nog bereik. Plus zijn ze moeilijker te hacken dus geen enge mannen doe vieze dingen tegen je kind zeggen zoals je soms hoort

2 jaar geleden
Wij hebben de prijzigste van Philips gepakt, omdat deze wifi heeft en we onze telefoons als ontvanger kunnen gebruiken (zelfs in de tuin of buitenshuis). Als je zorgt voor ontvangst op de babykamer en op gewenste plekken in huis heb je dus altijd een werkende babyfoon.

2 jaar geleden
Ik zoek een babyfoon met schermpje en dat ik het schermpje mee naar buiten kan nemen als ik de hond uitlaat.. iemand tips?

2 jaar geleden
Reactie op marieke_2022
Ik zoek een babyfoon met schermpje en dat ik het schermpje mee naar buiten ...
De Philips Avent Connected. Je kan zelfs het schermpje thuis laten en je telefoon gebruiken. Buiten heeft hij 400 meter ontvangst, via je telefoon onbeperkt.

2 jaar geleden
Reactie op W_1990
Dank voor de tip. En kun je hier ook 2 camera's op installeren dus voor 2 k ...
Jep! Maar dan wordt het wel een hele dure bedoeling ben ik bang..

2 jaar geleden
Reactie op keeskachel
Jep! Maar dan wordt het wel een hele dure bedoeling ben ik bang..
Volgens mij kan je deze niet uitbreiden met nog een camera, tenzij je een hele nieuwe set koopt en die in de app koppelt. Maar vgm kan je niet los een camera kopen om uit te breiden..
Correct me if I'm wrong.