17 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben 1 van luvion. Prima dingetje en ik geloof rond de 60 euro...
2 jaar geleden
Reactie op Marielltsje591
Wij hebben 1 van luvion. Prima dingetje en ik geloof rond de 60 euro...
Volgens mij hebben wij deze ook. Doet z’n werk. Ik vind alleen de ouderunit heel snel leeg gaan.
We hebben ook gewoon een simpele alecto. Maar daar grijpen we toch minder naar. Die gaat denk ik door naar opa en oma.
MOD
2 jaar geleden
Ik denk dat iedere babyfoon snel leeg is als het scherm de hele tijd aanstaat. Tenminste, alle babyfoons die door zowel mijzelf als omgeving zijn gebruikt, hebben datzelfde (accu) probleem. Zet je het scherm op 'gaat aan bij beweging', houdt ie t al een stuk langer vol. Maar ja, ik wil de hele tijd kunnen kijken 🤭
2 jaar geleden
Volgens mij hebben wij deze ook. Doet z’n werk. Ik vind alleen de ouderunit ...
Mwah valt hier wel mee. Maargoed heb hem snacht de hele nacht aan de lader en doe hem uit zodra ze benenden is.
2 jaar geleden
Wij hebben gewoon de camera van de action gekocht is geen officiële babyfoon, Maar gister gekocht en ben er zeer tevreden over nu al, en super goeie kwaliteit van beeld je kan er tegen praten, op afstand kan je mee kijken! Fijne dingetje voor 28 euro!
2 jaar geleden
Reactie op Sem_
Ik denk dat iedere babyfoon snel leeg is als het scherm de hele tijd aansta ...
Ja klopt we hebben hem laatst al op de stand gezet dat hij aan gaat met beeld bij beweging of geluid, dat scheelt al, alleen snachts moet hij toch worden opgeladen want een hele nacht kan hij niet mee. Daar hoopte ik best wel op met een babyfoon van €160 🙈 maar misschien z’n m’n verwachtingen te hoog haha