17 Reacties

2 jaar geleden

Hier de qute q-signal, erg tevreden van!

2 jaar geleden

Wij hebben de Luvion Grand Elite 3 Connect Plus, heel tevreden mee! Heel fijn dat je via je telefoon (hun app) de baby kan zien en dat je bij een tweede baby het systeem kan uitbreiden met een extra camera 😊 het is wel prijzig maar zeker waard voor ons!

2 jaar geleden

Wij hebben dezelfde en ik ben er ook echt pist over.

2 jaar geleden

Wij hebben dezelfde en die is ook vrij snel leeg. Om de dag moeten we hem wel opladen. Voor ons is het nog niet zo'n probleem

2 jaar geleden

Wij hebben 1 van luvion. Prima dingetje en ik geloof rond de 60 euro...

2 jaar geleden

Reactie op Marielltsje591

Wij hebben 1 van luvion. Prima dingetje en ik geloof rond de 60 euro...
Volgens mij hebben wij deze ook. Doet z’n werk. Ik vind alleen de ouderunit heel snel leeg gaan. We hebben ook gewoon een simpele alecto. Maar daar grijpen we toch minder naar. Die gaat denk ik door naar opa en oma.

MOD

2 jaar geleden

Ik denk dat iedere babyfoon snel leeg is als het scherm de hele tijd aanstaat. Tenminste, alle babyfoons die door zowel mijzelf als omgeving zijn gebruikt, hebben datzelfde (accu) probleem. Zet je het scherm op 'gaat aan bij beweging', houdt ie t al een stuk langer vol. Maar ja, ik wil de hele tijd kunnen kijken 🤭

2 jaar geleden

Volgens mij hebben wij deze ook. Doet z’n werk. Ik vind alleen de ouderunit ...
Mwah valt hier wel mee. Maargoed heb hem snacht de hele nacht aan de lader en doe hem uit zodra ze benenden is.

2 jaar geleden

Wij hebben gewoon de camera van de action gekocht is geen officiële babyfoon, Maar gister gekocht en ben er zeer tevreden over nu al, en super goeie kwaliteit van beeld je kan er tegen praten, op afstand kan je mee kijken! Fijne dingetje voor 28 euro!

2 jaar geleden

Het beeld in de avond

2 jaar geleden

Beeld overdag

2 jaar geleden

Bol.com heeft babyfoons in de sale! Misschien een kijkje waard!

2 jaar geleden

Reactie op Mommytobee36

Beeld overdag
Maakt de foto nu wel heel slecht

2 jaar geleden

Reactie op Sem_

Ik denk dat iedere babyfoon snel leeg is als het scherm de hele tijd aansta ...
Ja klopt we hebben hem laatst al op de stand gezet dat hij aan gaat met beeld bij beweging of geluid, dat scheelt al, alleen snachts moet hij toch worden opgeladen want een hele nacht kan hij niet mee. Daar hoopte ik best wel op met een babyfoon van €160 🙈 maar misschien z’n m’n verwachtingen te hoog haha

2 jaar geleden

Reactie op MalouW

Ja klopt we hebben hem laatst al op de stand gezet dat hij aan gaat met bee ...
Hier zelfde ervaring! Ouderunit gaat echt snel leeg!

2 jaar geleden

Wij hebben een Elro BC3000 babyfoon royale en ik kan je vertellen daar is niks royaals aan behalve de prijs 🥴 app doet het niet en monitor heeft erg beperkt bereik. Deze zeker niet kopen dus!!!

2 jaar geleden

Philips avent, echt super blij mee :)