13 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb deze ook gekocht als eerste jasje! In de winkel zeiden ze dat deze maat goed is voor newborn!

2 jaar geleden

Wat een mooie jas. Je kunt de maat 50 a 56 aanhouden . Deze maten zijn prima.

2 jaar geleden

Ze zijn heel leuk maar vallen volgens mij groot. Ik zou persoonlijk voor een dunner jasje gaan. In maxicosi en kinderwagen hebben ze toch dekentjes over zich heen. Daarnaast kan het in april ook al best mooi weer zijn.

2 jaar geleden

Reactie op wb91

Ze zijn heel leuk maar vallen volgens mij groot. Ik zou persoonlijk voor ee ...
zoeits bijvoorbeeld

2 jaar geleden

Al gezocht naar Joha, Reiff, Pure Pure, Cosilana, Disana, Dilling?

2 jaar geleden

Reactie op Mem 86

Wat een mooie jas. Je kunt de maat 50 a 56 aanhouden . Deze maten zijn prim ...
Ik vind dit jasje te groot als newborn aangezien het 50/56 is. Zou dus liever een zelfde jasje willen die wat kleiner is. Bijv een echte maat 50

2 jaar geleden

Ik zou hem dan alsnog kopen ondanks dat hij wat ruimer zit. Dan kan hij/zij er namelijk ook langer van genieten!! Mijn zoontje draagt nu al 2 kledingmaten zijn engel jasje, alleen maar fijn 😄

2 jaar geleden

Ik heb zo een in het wit van z8! Maar het is maar 8% wol.

2 jaar geleden

Maar 50/56 is newborn maat. Komt jouw kindje eerder dat je zelfs kleiner dan maat 50 overweegt? 44 is prematuren maat.

2 jaar geleden

Ik zou deze maat doen, heb ik nu ook aangeschaft. Kan je er lang mee doen en evt mouwtjes omslaan. Mijn zoontje van 2 draagt ook deze jasjes, megaaa fijn! 😍

2 jaar geleden

Check ook Vinted, das een stuk goedkoper. Heb daar zelf twee wollen jasjes gekocht van Joha en Engel

2 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht! Maakt niet uit dat het beetje ruim is want ze groeien zo snel in het begin. Dus deze kan lekker lang aan en ik vind zelf heel lief staan met omgeslagen mouwtjes.