17 Reacties

3 jaar geleden

Nou het is nu algemeen bekend dat je het weet, dus waarom poker-face? Je bent sowieso wel enthousiast toch om datgene wat ze hebben georganiseerd? Het is gewoon super leuk. Dus lekker van genieten en niet druk om maken

3 jaar geleden

Reactie op lsje88

Nou het is nu algemeen bekend dat je het weet, dus waarom poker-face? Je be ...
Ja daar heb je zeker gelijk in. Alleen ik weet dus niet of de organisatie weet dat ik het weet zeg maar, omdat die losse vriendin buiten de vriendinnengroep valt.

MOD

3 jaar geleden

Ik wist de datum sowieso van mijn babyshower al. Met mijn vriendin die het organiseerde afgestemd. Zowel bij mijn eerste zwangerschap als voor de high tea van deze. Maar ze had het vriendinnen niet gezegd dat ik het wist 🤣 Je krijgt een onwijs leuke middag! Niet te druk maken over het verrassingseffect. Je weet immers nog steeds niet hoe de dag gaat verlopen (lijkt mij) 😊 heel veel plezier en lekker van genieten! 🍀

3 jaar geleden

Ik snap dat je het niet leuk vindt dat de verrassing eraf is, maar je wordt toch nog steeds in het zonnetje gezet?Je hebt nog steeds een dag die compleet om jou draait, waar iedereen z’n best voor heeft gedaan dit voor jou te regelen.. het enige verschil is dat je nu weet dat het over 4 dagen is; nog steeds niet wat je gaat doen, wie er gaat zijn, of je cadeautjes krijgt etc. Een verklapte datum is niet gelijk een compleet verpest feest, daarmee doe je een beetje teniet wat je vriendinnen allemaal voor je hebben gedaan. Zij kunnen er ook niks aan doen dat een vriend van een vriendin het verklapt heeft dus het is niet helemaal eerlijk dat je zo teleurgesteld reageert (terwijl je gewoon nog precies krijgt wat je wilt). Probeer gewoon dankbaar te zijn voor alles wat wel is gedaan voor je, ga van je dag genieten en laat het feit dat je alleen weet wanneer het is niet heel je mood verpesten, dat zou pas echt zonde zijn!

3 jaar geleden

Bij mij heeft mn oma het perongeluk verklapt na haar operatie. De datum was al 2x verplaatst en de vorige keren wist ik het omdat mn partner toen het wist ach gewoon verrast reageren

3 jaar geleden

Ik weet het ook al! Had zo al mijn vermoedens… Wel jammer hé, ik heb mijzelf er bij neergelegd en dit besproken met mijn vriend ook. Die vond het ook heel jammer dat dit verklapt werd aan mij, maar heeft mij hier wel doorheen gesleept 😊

3 jaar geleden

Reactie op Lidy32

Ja daar heb je zeker gelijk in. Alleen ik weet dus niet of de organisatie w ...
Dan zou ik gewoon eerlijk zijn tegenover de organisatie wat er gebeurd is. En alsnog gaan genieten zondag! Je weet immers alsnog niet wat er precies georganiseerd is.

3 jaar geleden

Ik weet ook 'per ongeluk' wanneer mijn babyshower is, aanstaande zaterdag 😂 Verder weet ik alleen niks (gelukkig), maar ik dacht weetje het gaat erom dat iedereen de moeite heeft genomen om er voor mij te zijn en er een gezellige dag van te maken. En ik ben hoe dan ook toch wel verrast over wat ze hebben geregeld 🤭

3 jaar geleden

Hoi! Bij mij was het ook een week van te voren verklapt door de vriendin van mijn zwager. Zij wist oprecht niet dat ik het niet mocht weten. Kan gebeuren. Ik vond het ook jammer dat ik de datum wist, maar aan de andere kant wist ik verder niet wat ze precies gepland hadden en wie er precies bij zouden zijn ondanks mijn gastenlijst die ik moest maken voor de organisatie. Ook bleek het uiteindelijk wel handig geweest, anders was ik die dag namelijk gewoon naar een teamdag gegaan zonder dat iemand wist dat ik die gepland had staan (had niets erover nog tegen mijn man gezegd🙈), dus uiteindelijk kwam het goed uit en kon ik dus ook nog steeds verrast reageren omdat ik behalve de datum verder nog niets wist! (Ook kan je je er gelijk een beetje op kleden voor de foto's😉)

3 jaar geleden

Bij mij had m'n schoonmoeder de datum verklapt, want ze wist niet dat het een verassing was..🤦‍♀️. Vond het ook heel jammer, maar uiteindelijk was de locatie en wat we dingen doen wel een verassing. Al met al een superleuke dag gehad gevuld met onwijs veel liefde. En daar ging het om.

3 jaar geleden

Tsja, dat is het risico met 'verrassings'feestjes. Kan gebeuren. Ik zou me er niet meer druk over maken, je kan er nu toch niks meer aan doen. Zelf ben ik er ook achter gekomen wanneer mijn babyshower was, vond dat persoonlijk echter geen probleem maar juist fijn dat ik er een beetje rekening mee kon houden met hoe ik er uit zag😅. Heb het van te voren tegen niemand verteld maar op de babyshower zelf wel gezegd. Lekker genieten dus zondag, voor de rest weet je nog niet wat ze in petto hebben voor je toch :)

3 jaar geleden

Ik heb ook zondag mijn babyshower. Ik weet zelfs al precies waar, hoe laat, wie er komen en wat we gaan doen. Ik kan er heel slecht tegen verrast te worden, dus dit is gewoon met mij afgestemd en vind dat heel fijn :). Ik denk niet dat het feestje minder leuk is als je er al van weet, maar ik snap wel je twijfel of je nu verrast moet doen of niet etc. Misschien maar gewoon open kaart spelen? Dan is het heus niet meteen verpest!

3 jaar geleden

Ik zou 't idd gewoon zeggen tegen de organisatie. Anders valt 't voor hen mss ook wel tegen als je "gespeeld" verrast gaat zijn en dat ze dat wellicht doorhebben. Zoals de rest al zegt zullen er nog genoeg verrassingen komen ;)

3 jaar geleden

Joh, doe moeilijk 🙈 is toch al super leuk en de kans dat mensen zich verpraten is gewoon groot. Kans dat jij je een keer verpraat is er namelijk ook en niemand doet dat bewust. Geniet ervan zou ik zeggen! 🤩🥳

3 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap wist ik de datum ook. Me moeder wou op een zaterdag ergens met me naartoe en dat was raar want dan is mijn vader gewoon thuis en rijdt hij altijd als ze ergens heen wilt.😅 Maar goed, ik dacht reageer gewoon verrast en we zien het wel. Ik kwam binnen bij mijn ouders die dag en wat denk je... er was niemand! Dus ik al hmm okee.. toen was het we gaan even naar een winkel toe, daar was ook niks🤣 toen naar een winkelstraat, wat winkels in en uit en als laatste in een snoepwinkeltje waar je blijkbaar ook een high tea kon doen (dat wist ik dan weer niet). Toen we daar naar boven gingen kreeg ik het door. Ondanks dat ik dus wel wist dat het die dag was, was ik nog steeds enorm verrast toen ik iedereen zag en van de locatie waar het was. Mijn tip, wacht geduldig af. Ondanks dat je de datum weet is de rest nog een verrassing, de locatie en wat jullie gaan doen, welke spelletjes tussendoor en wat voor cadeautjes je krijgt 😊 in iedergeval alvast veel plezier 💋

3 jaar geleden

Wat super leuk dat er een babyshower wordt georganiseerd voor jou. Mij was de datum niet verteld maar ik had het zelf al door na een aantal aanwijziging. Maar des ondanks was ik blij verrast ik werdt er emotioneel van leuk die hormonen 🤭. geniet er des ondanks van .

3 jaar geleden

Ik heb afgelopen zondag mijn babyshower gehad. Mijn tweeling zus en moeder hebben de datum verteld omdat ik midden in een verhuizing zit. Ondanks dat ik de datum wist, was ik verrast door de leuke versieringen, hoe de tafel was gedekt en de mooie taart en cadeautjes! Probeer er een leuke dag van te maken en te letten op de dingen die je dus nog niet weet zoals wat je gaat doen of hoe het eruit ziet.. Genieten zondag!! 😘