9 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb het kort gebruikt(6 weken) maar wel op pootjes. Mocht je het badje in jullie bad willen zetten. Ga naast het bad zitten, probeer vlakbij de bodem een baby goed vast te houden en te wassen... ik zou voor pootjes gaan(staat wel in de weg, maar zonder poten ook. Je kunt ook samen douchen(vind ik niet fijn, maar ga het nu wel standaard doen, heb namelijk al 1 dochter met ontzettende douche angst, dus de 2e liever niet xD)
3 jaar geleden
Wij hebben er een van de Hema met pootjes die je kan inklappen en daarop een los bad. Zou je dus voor de eerste tijd op pootjes kunnen doen en daarna in je bad zetten.
https://www.hema.nl/baby/babyverzorging/baby-bad-badcapes/babybad-33533025.html
Er onder staat de standaard.
3 jaar geleden
Wij hebben in de eerste 9 maanden ongeveer het bad gewoon op het aanrecht gezet. Pas toen ze veel beweeglijker werd en de hele keuken nat spetterende, hebben we hem op de grond in de douchecabine gezet.
In ons nieuwe huis hebben we een bad waar we in de eerste periode denk ik het bad zullen neerzetten en met ongeveer 11-12 maanden kunnen ze met elkaar in het grote bad.
Ik denk dat wij letterlijk het onderstel 1 x gebruikt hebben, maar het kan wel handig zijn!
3 jaar geleden
Wij hebben er een met een losse standaard, hebben de poten denk ik tot 2 maanden gebruikt en daarna gewoon het badje op de grond gezet. Het badje zelf hebben we maar tot 6 maanden ofzo gebruikt omdat ons zoontje er toen al niet meer in paste. Ik ben ook van plan om met de tweede gewoon te gaan douchen aangezien mijn zoontje het veelste leuk vind om samen te douchen en ik dan dus ook nog steeds met hem kan douchen.
3 jaar geleden
Reactie op Jinxiepoes
Wij hebben er een met een losse standaard, hebben de poten denk ik tot 2 ma ...
Oh ja je hebt dus ook speciale douche handschoenen zodat je voldoende grip hebt 馃槃