10 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op LRM
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar ik was toevallig gister bij de fiets ...
Ik heb van de week en stukje gefietst met de bakfiets(2 minuten gewoon om te kijken). En hij zat net zo recht als in de auto, hobbelde bijna niet(oke hier is bijna alles asvalt) en de baby zat stevig. Ik rijd dan ook gewoon rustig. Ik zou serieus niet weten waarom het dan niet eerder zou kunnen als je voorzichtig en rustig fietst. Ik heb ook een stoeltje die mag vanaf 2 maanden.
3 jaar geleden
Hoii
Wij hebben een urban arrow en hadden al 2 kids voordat nr 3 kwam.
In de maxicosi zitten ze echt net zoals in de auto dus wij deden het gewoon vanaf 1 maand oud. Wij kunnen Iedergeval niet meer zonder een bakfiets ideaal als je eenmaal gewend bent 😊
Ik neem een draagzak mee of een buggy
Zie deze
https://www.prenatal.nl/onderweg/kinderwagen-onderdelen/reiswiegen/babyzen-yoyo-newborn-pack-5696097.html?hic_camp=google_ads:19560911978::&gclid=CjwKCAjw6vyiBhB_EiwAQJRopqg-It6I1gpstPggNfgo8V5bSv8HUAfzk9u7u_G-LikWsbAmzQ6olxoCC5gQAvD_BwE
3 jaar geleden
Reactie op Domi91@
Hoii
Wij hebben een urban arrow en hadden al 2 kids voordat nr 3 kwam.
In ...
Ja he! Het is exact zoals in de auto, dus waarom opeens pas vanaf later....heeeeel vreemd. Ik snap het wel als je over kinderkopjes(kasseien) gaat fietsen.
3 jaar geleden
Daarom gaan wij voor een thule fietskar. Dan kan je die losmaken van de fiets en verder gebruiken als wandelwagen. Dat bespaart ins ook de kosten van een duo wandelwagen want mijn peuter past erbij. Voor baby's kopen we er 2dehands een babyschaal/hangmatje bij
3 jaar geleden
Reactie op Prax
Baby's mogen pas vanaf 3 maanden in de bakfiets, vanwege hun nekje en de ka ...
Oké.