Even op zoek naar advies… Mijn zoontje is nu 18 weken. We zijn sinds 1,5 week begonnen met verse oefenhapjes en hij is tot nu toe een erg goede eter! Na overleg met het consultatiebureau zitten we nu op 100 gram fruit rond 10:00 en 100 gram groente rond 17:15.
Ik had bakjes van de Nuby aangezien ik dacht dat hij wel wat langer kleinere hoeveelheden zou eten. Nu ben ik op zoek naar een kom met deksel die zowel in vaatwassen als magnetron mogen waar alles goed in last zodat de deksel dicht kan. Ik heb wat online afgezocht, maar alles lijkt erg klein. Iemand tips?
Oh fijn dit te lezen, ik had bakjes gekocht bij Xenos maar die zijn vreselijk, niet stapelbaar en lekken 😂
Fijn om te lezen wat wel werkt, en gratis tip voor de andere lezers: koop NIET de 0,15L en 0,20L bakjes van Xenos 😬
Wij hebben de bakjes van de Hema! Staan bij de babyspullen, en ik vind ze ideaal. Invriezen doen wij in een ijsblokjes vorm, en dan daarna de blokjes in zakjes, zo kunnen we makkelijk een goede hoeveelheid eruit halen. Deze laten we dan in die bakjes ontdooien 🤷