21 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op adh99
Dit is de 142,5 doorsnee 😊

Dankje! Staat super zeg! Heb je de kleur bruin? Heb je een foto van afstand? 🥰 hoe groot is je muur? 😘
3 jaar geleden
Reactie op adh99
Verder op afstand wil niet omdat het een best kleine kamer is hahaha. Het i ...

Dankje! Lastig dit.. onze wand is 3,40m en twijfel dus erg tussen deze maat en de 190… de wand is 1 kleur, en de wand aan de overkant heeft een lambrisering. Verder staat alleen het bedje ertegenaan en de kast staat tegen de aangrenzende muur. Ik denk dat ik maar ga aftekenen op de muur ofzo 😅
3 jaar geleden
Ik twijfel nog steeds tussen de cirkel en het volledige behang. Ik heb met kranten een cirkel van 142,5 gemaakt en zo gekeken hoe dat staat 😂
3 jaar geleden
Reactie op S-babygirl-90
Ik twijfel nog steeds tussen de cirkel en het volledige behang. Ik heb me ...
Ik twijfel ook nog steeds… maar de 190 word wel echt te groot omdat de beer dan te laag gaat zitten 😂. Waar twijfel jij aan?
3 jaar geleden
Hier gekozen voor het volledige behang in kleur bruin (misschien wat moeilijl te zien met de belichting). Wel een best prijzig behang. Nadien nog een andere print gekocht voor de kamer van ons oudere zoontje (met dezelde afmetingen) en het Pimpelmees behang was 3 keer zo duur...

3 jaar geleden
Reactie op _steph_
Hier gekozen voor het volledige behang in kleur bruin (misschien wat moeili ...

Ook aan getwijfeld, maar indeling van die kamer is zo onlogisch dat aan de muur waar het behang komt het bedje en kast moet. Dan ben ik dus 2/3 zicht kwijt van de hele wand 😅.. en daar vind ik het behang dan weer te duur voor..
3 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Hier ook het volledige behang! Nog steeds super blij mee.

Hier ook over getwijfeld! Maar door hele onlogische indeling van die ruimte moet het bedje en de kast aan de muur waar het behang komt.. dan ben ik dus 2/3 zicht op het behang kwijt 😅 en daar vind ik de hele wand behangen dan te duur voor..
3 jaar geleden
Reactie op Inge1992
Hier ook het volledige behang! Nog steeds super blij mee.

Mag ik vragen wat het formaat is van het behang/kamer ?
3 jaar geleden
Ik twijfel ook nog steeds… maar de 190 word wel echt te groot omdat de beer ...
Lastig hè ;) ik twijfel omdat ik bang ben dat 142,5 wel klein is. Hierbij de foto van m’n knutselwerk haha.

3 jaar geleden
Reactie op S-babygirl-90
Lastig hè ;) ik twijfel omdat ik bang ben dat 142,5 wel klein is. Hierbij ...

Haha heel slim gedaan! Ik denk dat ik weet wat me te doen staat vanavond 🤭. Ja maar verschil tussen 142,5 en 190 is echt mega 😅
3 jaar geleden
Reactie op S-babygirl-90
Lastig hè ;) ik twijfel omdat ik bang ben dat 142,5 wel klein is. Hierbij ...

Welke afmeting heeft je muur? ☺️
3 jaar geleden
Reactie op S-babygirl-90
Ik twijfel nog steeds tussen de cirkel en het volledige behang. Ik heb me ...
Wij hebben een soortgelijk behang via fotobehangshopz besteld. Lijkt veel op dat van pimpelmees. Maar waren voor de hele wand 125 euro kwijt ipv 299!

3 jaar geleden
Wij hebben toch gekozen voor het volledige behang. Wat heb jij gekozen ?

3 jaar geleden
Reactie op S-babygirl-90

We zijn trouwens nog aan het verhuizen/verbouwen dus als je denkt wat doen die kabels en tape daar 😂
3 jaar geleden
Reactie op S-babygirl-90

Toch de cirkel gekozen! En in ons geval met de ruimte en hoe de meubels kunnen staan echt de juiste keuze 😍👏🏻