9 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een beeltje laten maken bij mijnbabybuikje in Breda. Super fijne ervaring mee. Ik ben zonder ondergoed gegaan voor het mooiste resultaat. Nog 3 weekjes wachten op het beeltje🤩

2 jaar geleden

Reactie op DaniqueVos

Ik heb een beeltje laten maken bij mijnbabybuikje in Breda. Super fijne erv ...
Ik ook maar dan in Zaandam! Ik ben voor die met hout gegaan 😁

2 jaar geleden

Ja! Bellyprint in Arnhem begin maart, nog ongeveer 3/4 weekjes wachten maar de scan vond ik al zo gaaf 🤩 gekozen voor de Sunny Belly oudbrons

2 jaar geleden

Heel blij mee 🤰🏽💓

2 jaar geleden

Ik heb een beeldje laten maken bij bellysisters! Maar nog niks binnen… zou ongeveer 12 weken duren, dus het zal na mijn bevalling zijn. Erg benieuwd naar het resultaat!

2 jaar geleden

Ik heb er een laten maken bij Bellyprint in Arnhem. Gekozen voor de Diamond belly zonder ondergoed. Scan was al super mooi. Geen idee wanneer ik hem binnen krijg, zal nog wel even duren.

2 jaar geleden

Ik ben 3 weken geleden bij mijnbabybuikje in Breda geweest. Ik heb eerst heel lang getwijfeld of ik überhaupt wel wilde, maar toch gegaan om de beeldjes te bekijken en even ‘aanvoelen hoe het is’. Uiteindelijk echt een super fijne ervaring! De beeldjes zijn in het echt ook veel mooier dan op de foto’s en ik was echt heel erg op m’n gemak met de sfeer die ze daar creëren. Uiteindelijk gekozen voor de witte versie (“nude”), geen ondergoed en ook geen handen (dus armen omhoog, volledig lichaam zichtbaar). De scan heeft me echt super veel zelfvertrouwen gegeven en maakte me echt heel enthousiast! Heb het beeldje nog niet binnen maar heb er absoluut geen spijt van en kijk er super naar uit om het resultaat te ontvangen ☺️

2 jaar geleden

Ik ben bij Bellyprint geweest! Hij is nog niet binnen, helaas maar kijk er enorm naar uit. Heb wel fotos van de 3D print van de computer, en de kleur van het beeldje. Ben oprecht alleen met de fotos al gelukkig, en heb gekozen om zonder ondergoed te gaan. Dit omdat ik met ondergoed te duidelijk vond op het beeldje (wat ik persoonlijk minder mooi vind).

2 jaar geleden

Ik ben in Udenhout geweest! Heb ervoor gekozen om bh uit te laten zodat mijn buik mooier uitkomt. De randjes van de onderbroek poetsen ze weg. Heel blij met het resultaat. Donkere beeldje is van de vorige zwangerschap, lichte beeldje van nu. Zijn beide kunststof beeldjes.