13 Reacties

3 jaar geleden

Herkenbaar. Net even een doekje door de douche gedaan. Ben dood op.. ook misselijk na het slapen

3 jaar geleden

Mag ik vragen hoelang je slaapt? Ze zeggen dat het beste is rond de 20/30 min te slapen. Want hoe langer je slaapt hoe slechter je je vaak voelt. Maar wel vervelend zeg. En dit is alleen na je middag dutje?

3 jaar geleden

Bij mij ligt het eraan hoelang ik slaap, zelf moet ik niet langer dan een halfuur tot een uur slapen want anders word ik ook beroerd wakker.

3 jaar geleden

Reactie op Annie12

Mag ik vragen hoelang je slaapt? Ze zeggen dat het beste is rond de 20/30 m ...
Heb net een klein uurtje geslapen. En ja, dit is ‘s ochtends nooit zo… afgezien van de misselijkheid.

3 jaar geleden

Heb net een klein uurtje geslapen. En ja, dit is ‘s ochtends nooit zo… afge ...
Misschien dan toch een halfuurtje proberen voortaan?

3 jaar geleden

Misschien dan toch een halfuurtje proberen voortaan?
Will try, dankjewel!

3 jaar geleden

Will try, dankjewel!
Succes 🤍

3 jaar geleden

Hallo, Ja herkenbaar! Ik had dit echt heel erg bij week 6. Ik zag dat je zwanger bent van een tweeling! Zo leuk! Ik had gelezen dat je met een tweeling meer last kan hebben van die kwaaltjes. Rust goed uit en luister naar je lichaam! 🤍

MOD

3 jaar geleden

Misschien heb je even wat te eten nodig. Vaker kleine beetjes eten kunnen enorm waardevol zijn 🍀

3 jaar geleden

Ik had het net ook. Toen een paar naturel chipjes gegeten en ik voelde mij weer goed. Dus misschien een tip🥰

3 jaar geleden

Reactie op Jeaninebeen

Ik had het net ook. Toen een paar naturel chipjes gegeten en ik voelde mij ...
Thanks voor de tip!

3 jaar geleden

Reactie op Sem_

Misschien heb je even wat te eten nodig. Vaker kleine beetjes eten kunnen e ...
Yep, heb net soep op en het gaat weer goed ☺️👍🏻

3 jaar geleden

Reactie op Mevrouw-r

Hallo, Ja herkenbaar! Ik had dit echt heel erg bij week 6. Ik zag dat je z ...
Jaa, wij vinden het ook zoo leuk en spannend! Ja, dat zal het ook wel zijn 🥰 Dankjewel, zal ik doen :)