27 Reacties

3 jaar geleden

Stokke heb ik gekocht via mp :)

3 jaar geleden

Tip! Kijk is op marktplaats of fb market place. Wij hadden de tula free to grow geleend bij onze eerste nu heb ik zelf de zaffiro city ( wel pas vanaf 3 maanden te gebruiken ) maar is heel fijn en licht

3 jaar geleden

De Tula Free to Grow Deze lijkt qua draaggenot erg op de Artipoppe, is alleen een stuk betaalbaarder. Je kunt hem al heel snel gebruiken totdat je kleintje 20 kg is. Deze staat ook vaak op Marktplaats, dus dat scheelt ook weer 💰

3 jaar geleden

Of Vinted :). Zijn idd veel betaalbare opties tweedehands!

3 jaar geleden

Ruckeli https://www.ruckeli.de/ Prachtig handige draagzak van 0 tot nu 18 maanden nog. Gebruik hem ook als heupzitkussen als extra steun als ze gepakt wil worden.

3 jaar geleden

Heb zelf keer showroom model van ergobaby gekocht via draagzak.nl super tevreden mee. 2e hands kun je ook kijken.

3 jaar geleden

Wij hebben een Tula free to grow! Weet niet wat je budget is, maar deze zijn ook voor hele mooie prijsjes op Vinted goed te vinden 😊

3 jaar geleden

Ik heb een Tula FtG, een ringsling en een bam+boo gekocht. Allemaal tweedehands in prachtige staat.

3 jaar geleden

Voordat je er 1 koopt, ga eerst in de winkel goed kijken wat je lekker vindt dragen 😊 straks koop je er 1 en vind je het helemaal niks.. En dan kan je altijd nog kijken via MP of Vinted of je hem goedkoper kan vinden. Zelf had ik een tula free to grow gekocht voor m'n 2e kindje.. Uiteindelijk nauwelijks gebruikt omdat hij het verschrikkelijk vond in de draagzak.. Dus ik hoop dat deze het wel leuk vindt hahaha Maar qua prijs/kwaliteit verhouding vind ik hem echt goed, ook nieuw als je de aanbiedingen goed in de gaten houdt.

3 jaar geleden

Ja echt een tip om naar de winkel te gaan en dan tweedehands te kijken. Ik wilde eerst de tula free to grow aanschaffen, maar in de winkel vond ik de ergobaby adapt veeel fijner!!! We hebben 'm met korting online gekocht, maar er zijn er genoeg van op marktplaats voor kleinere prijsjes

MOD

3 jaar geleden

Ik heb een Stokke draagzak. Wel eerst in de winkel wezen passen en om adviezen gevraagd. Ik vind de draagzak top, man eigenlijk niet om ermee te wandelen (in huis ermee zitten, hadden reflux kindje, vond ie wel prima). Maar het kiezen (en dragen) van een draagzak is voor iedereen anders

3 jaar geleden

Ook op marktplaats gekocht, was echt prima 😌

3 jaar geleden

Marsupi!!! Is heel goed en zeer betaalbaar

3 jaar geleden

Ik heb er een via marktplaats!

3 jaar geleden

Heb destijds een thule sling doek gekocht via Vinted voor 12 euro (nieuw 80, denk ik). Grotere draagzak nooit meer gekocht, m'n baby woog na 4 maand 7 kilo en dan had ik hem liever in de buggy ;) Niet direct te veel geld uitgeven dus

3 jaar geleden

Ik heb de Tula Free to grow op marktplaats gekocht voor €30. Bijna niet gebruikt. En zelf lekker gewassen in de wasmachine. Scheelt een hoop!

3 jaar geleden

By kay!

3 jaar geleden

Wij hebben ook op Marktplaats de Tula free to grow gekocht voor een mooie prijs, nauwelijks gebruikt en originele doos en handleiding zit erbij. Ook hele leuke printjes te krijgen en al te gebruiken vanaf de geboorte tot en met 20 kg

3 jaar geleden

Reactie op Jdw-Nov2020

Heb destijds een thule sling doek gekocht via Vinted voor 12 euro (nieuw 80 ...
Ik heb toen mijn dochter bijna 1 werd nog een draagzak gekocht naast mijn draagdoek😋

3 jaar geleden

Ik heb de Tula Explore, die is vanaf de geboorte zonder inzetstuk tot 20 kilo te gebruiken en je kunt je kindje op 3 manieren dragen. Niet belachelijk duur, maar toch best een bedrag. Ik heb hem van mijn vriendinnen gekregen, die hebben voor de babyshower allemaal wat ingelegd en hem samen gekocht (ik had ze wel al maanden geleden een hint gegeven dat ik dit een heel leuk cadeau zou vinden, met link erbij 😉).