5 Reacties

3 jaar geleden

Gelukkig nog geen van beide gehad tijdens de zwangerschap. Advies: morgen even de huisarts of verloskundige raadplegen.

3 jaar geleden

Ik zou dit morgen even overleggen met de verloskundige/huisarts. Een schimmelinfectie bij blaasonsteking kan voorkomen, daar hoef je je geen zorgen over te maken dat dit abnormaal is.

3 jaar geleden

Je kan bij een schimmel idd gewoon de capsule van canesten gyno gebruiken alleen dan met je hand inbrengen. Maar weet niet hoe het zit in combi met de antibiotica, zal idd even bellen om te overleggen

VRIEND

3 jaar geleden

Ja! Heb ik nu! Ook Allebei!! Ook 17 weken.... Ik heb de capsule van de huisarts gekregen maar zit nog niet aan de antibiotica... Volgens mij kan het, maar bel even naar je huisarts of verloskundige, daar zijn ze voor. Sterkte!

3 jaar geleden

Ik ook vorige week een blaasontsteking en van de huisarts een amoxicilline kuur gekregen... en hup 2 dagen later een schimmelinfectie te pakken. Echt heftig spul die antibiotica, merk het ook aan droge plekken op mn huid en kreeg aften op mijn tong. Ik gebruik de FloraPlus van Multi-Gyn. Werkt heel goed en is natuurlijk, kan prima gebruikt worden. Je kan voor de zekerheid idd tips vragen aan je verloskundige of huisarts.