86 Reacties

3 jaar geleden

Top topic 🎉🎉🎉🎉 als ik mooie deals tegen kom zal ik ze plaatsen!

3 jaar geleden

Ohhhh ja super!! Wij willen namelijk ook met Black Friday veel gaan aanschaffen voor de kleine!! Mocht ik wat zien, ga ik het ook delen 🥳

3 jaar geleden

Precies een topic voor mij🤣🤣 Zodra ik wat tegen kom zal ik het delen, maar vaak zie je pas de goeie kortingen komen in de week voor 25 nov. Of weet je dan wat ze op 25 nov voor korting gaan geven😊

3 jaar geleden

Oeh goed topic! Ik volg.

3 jaar geleden

Volg ☺️

3 jaar geleden

Volg!

3 jaar geleden

Volg!

3 jaar geleden

Voor de dames die nog veel moeten kopen: ik volg dit topic. Niet specifiek Black Friday deals maar wel altijd deals die gedeeld worden. Wie weet kom je nu of later nog een keer iets tegen wat je nog nodig hebt. https://community.24baby.nl/forum/zwanger/acties-aanbiedingen-deel-6-vJxZRD?utm_source=24Baby&utm_medium=app

3 jaar geleden

Volg🤗

3 jaar geleden

Volg

MOD

3 jaar geleden

Hi ladies, Naast volg typen kunnen jullie rechts bovenin het topic ook op volgen drukken 😊

3 jaar geleden

Reactie op Sem_

Hi ladies, Naast volg typen kunnen jullie rechts bovenin het topic ook op ...
Goeie tip, thanks!

3 jaar geleden

Ja super handig dit! Ik heb deze week een wagen gekocht bij Babypark en levering op februari gezet. Daardoor heb ik tot de levering tijd om een aanbieding te zien en door te geven. Ze passen vervolgens de order voor me aan op de laagste prijs. Dus je hoeft niet perse te wachten tot 25 november met bestellen met gevolg dat het wellicht uitverkocht is. Vond ik ook een goeie tip

3 jaar geleden

Reactie op RietjePadre

Ja super handig dit! Ik heb deze week een wagen gekocht bij Babypark en lev ...
Oh dit is heel goed om te weten, thanks!

3 jaar geleden

Volg

3 jaar geleden

Volg🥰

3 jaar geleden

Volgggg

3 jaar geleden

Volg 👍

3 jaar geleden

Hi, bij babypark kwamen wij het merk Camcam Copenhagen tegen. Echt super fijne stoffen en kwaliteit en leuke prints. Wel wat aan de hoge kant qua prijs, maar ik zag zojuist dat ze op hun eigen website hoge black friday kortingen hebben al van zo'n 60% op mooie artikelen. Misschien heeft iemand er iets aan.