23 Reacties

één jaar geleden

Ja heb het zelfde mijn buik zien we ook niet zo goed en mijn borsten zijn ook groter geworden ik zie het niet met de cupmaten omdat ik geen bh draag maar ik zie het zo met het blote oog en voel ook dat ze zwaarder zijn

één jaar geleden

Mijn borsten zijn ook enorm groot geworden. Maar ik vind het niet erg haha, voor m'n zwangerschap had ik redelijk kleine borsten, en nu zijn ze mooi vol 🤭🤭

één jaar geleden

Ik hoop zo erg dat ik na borstvoeding mijn oude cupmaat weer terug krijg. Ik had al een D cup, maar ik vind het super vervelend dat het eerste dat je nu ziet als ik binnen kom mijn borsten zijn. En hierdoor pas ik dus ook niet meer in mijn oude shirts, ik heb dus allemaal nieuwe kleren moeten aanschaffen (en ik haat shoppen).

één jaar geleden

Nou ik zou dat wel willen, mijn buik is groot geworden maar mijn borsten doen simpelweg NIKS. Altijd gehoopt met de zwangerschap dat t wat meer zou worden maar helaas haha

één jaar geleden

Ja! Ik.. zit nu in cup F 😨

één jaar geleden

Ja joh hier ook echt niet normaal! Cup H inmiddels 🤪

één jaar geleden

Reactie op Gamine

Ik hoop zo erg dat ik na borstvoeding mijn oude cupmaat weer terug krijg. I ...
Ik ook!! Hoop zo dat het weer terug gaat 🙈🙈

één jaar geleden

Reactie op Meisje1996

Nou ik zou dat wel willen, mijn buik is groot geworden maar mijn borsten do ...
Als we een beetje zouden kunnen geven, doen we dat haha 😘

één jaar geleden

En ik draag dus mijn eigen BH’s niet meer en heb een soort van topje gekocht zodat het ook niet zo afkneld maar staat echt niet mooi bij een t shirtje vind ik … 🙈, maar het zit wel lekker haha

één jaar geleden

Reactie op Horti2023

Als we een beetje zouden kunnen geven, doen we dat haha 😘
Haha ja is goed teken ik wel even voor😂 wel zonder terug ruil he😁

één jaar geleden

Ze zeggen wel eens dat als je grote borsten hebt, je er een bord soep op kwijt kan. Bij mij kun je er inmiddels een all you can eat restaurant beginnen...

één jaar geleden

Jullie mogen best wat doneren hoor 😜 nog steeds een A-cupje hierzo

één jaar geleden

Reactie op Ina33

Jullie mogen best wat doneren hoor 😜 nog steeds een A-cupje hierzo
Ik zou het graag willen geven hoor want soms doet het echt pijn

één jaar geleden

Heb normaal kleine borsten maar nu inmiddels voor mijn doen ook echt heel erg gegroeid van een B naar inmiddels een dikke D. M’n vriend vind het erg leuk ook 😂

één jaar geleden

Reactie op Mamajaju

Heb normaal kleine borsten maar nu inmiddels voor mijn doen ook echt heel e ...
Die van mij ook vind het heel erg leuk ik zeg altijd je gaa mijn melk proeven 🤣🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op Ina33

Jullie mogen best wat doneren hoor 😜 nog steeds een A-cupje hierzo
Oh nee echt, je mag het hebben! Ik zou best wel weer eens mn tenen willen zien zonder acrobatische trucs

één jaar geleden

Ik was al niet overgeslagen met uitdelen, maar schiet nu inderdaad soms ook echt haast in de lach als ik mn borsten zie. Ze zijn enorm, al vol met striae ook, en ik hou mn hart vast hoeveel groter ze nog gaan worden komende maanden 😅

één jaar geleden

Jep hetzelfde hier. Ik had erg kleine borsten en laatst medium zwangerschaps bhs gekocht, allemaal te klein. Moet of L of XL... Ze groeien ook de laatste twee weken weer heel hard.

één jaar geleden

Reactie op Mamajaju

Heb normaal kleine borsten maar nu inmiddels voor mijn doen ook echt heel e ...
Precies mijn situatie haha 😂. Van B naar D klinkt niet groot maar ik vind het zo n omschakeling

één jaar geleden

Reactie op Horti2023

Precies mijn situatie haha 😂. Van B naar D klinkt niet groot maar ik vind ...
😅 Ook echt een nieuwe waardering voor kleinere borsten gekregen 😂