3 Reacties

5 dagen geleden

6/7 dagen niet poepen is zeker weten niet goed nee.. Wellicht zit er iets verstopt. Ik zou langs de huisarts gaan.

5 dagen geleden

Ja hier ook gehad ze poepte maar 1x in de 10 dagen. Het is normaal met bv tot 10x op een dag tot zelfs 1x in de 2 weken. Maar mijn dochtertje heeft er wel echt heel erg veel last van gehad ook doormiddel van krampjes en uiteindelijk zelfs aan de lactulose omdat ze zoveel pijn had. Zolang er niet al te veel klachten zijn is het normaal.

3 dagen geleden

Als je op internet gaat lezen, lees je soms wel tot 10 dagen. Heb ook echt bij de huisarts gestaan 1,5 jaar geleden en stuurde me een soort van weg dat het wel eens 10 dagen kan zijn. Wat ik ondertussen wijzer ben, het gaat er vooral om wat voor jou kind normaal is. Zit er altijd zo lang tussen dan kan dat voor nu bij haar passen, maar poept ze normaal om de dag bijv en nu ineens 7 dagen er tussen - dan klopt er iets niet. Wat wij hier deden om haar te helpen. In bad om te ontspannen wanneer je merkte dat het dwars begon te zitten. (Hier poepte ze normaal elke dag en dan 3 a 4 dagen niet) Buik massage met de darmrichting mee (Google dit even) op haar rug van schouders naar billen wrijven. Meestal in een uur erna kwam het dan. Het grote verschil is hier uiteindelijk gaan worden dat we probiotica druppels zijn gebruiken (langzaam opbouwen) hier was een halve dosis genoeg om blije darmen te krijgen. Heeft wel een halve week tot week nodig. Verder nog, goed op de poep Letten of het hard,zacht of slijmerig is. Succes