1 Reacties

vor 2 Tagen

Hier ook! Jongste zoontje nu 18 maanden en nu +27 weken zwanger. Ik had enorme terugloop rond week 12-16 en nu zijn m’n borsten echt weer vol en pijnlijk en drinkt hij dus ook weer VEEL MEER dan hij deed. Hij zegt ook gewoon YUMMMMM en er loopt gewoon weer melk uit. Omdat ik eigenlijk al maanden alleen soort troostborst gaf voor dutjes/ nacht, is het voor hem volgens mij weer feest en merk ik dus ook dat hij sinds hij weer vaker drinkt dat als ik hem niet voed tijdens werktijd ( kolven doe ik allang niet meer ) m’n borsten ook echt weer vol lopen, zeer doen, en als ik in m’n borsten knijp krijg ik er gewoon weer melk stromend uit. Heeft voor mij voor en nadelen, hoewel de kleine man vandaag bijna de hele dag aan m’n borst wilde en ik uitgerekend vandaag heel misselijk was en hele pijnlijke borsten had. Minder fijn dus.. Hier dus alles behalve een borst afwijzer, wilde er eigenlijk maanden geleden al mee stoppen maar dat is niet gelukt.haha.. nu ga ik maar gewoon door tot de baby er is, en dan zie ik wel verder.. vind 2 jaar wel lang genoeg en mocht ik genoeg hebben voor beide dan mag hij denk ik nog wel even aan mij blijven hangen tot hij het zelf zat is denk ik? Ik verwacht geen problemen met productie omdat deze nu dus al weer flink op gang is gekomen. Ik heb dus het idee dat de productie nu sinds een goede maand weer op z’n beloop is.. rond week 16 had ik echt ‘ lege’ borsten, en nu weer ruim 2 cup maten voller. Met melk dus echt😅!