4 Reacties

2 jaar geleden

Hoi hoi, wat vervelend. Mijn 1e kindje wilde na 10 maanden niet meer bij me drinken. Was ook na ziekte…. Ik denk dat ze bewust worden van het feit dat het toch makkelijker uit die fles komt dan uit die borst. Bij mij was ze natuurlijk wel weer iets ouder, maar ik heb het een aantal keer geprobeerd en toen opgegeven. Ze duwde mijn borst echt weg. Misschien lukt het als ze echt veel trek heeft en je borsten goed vol zijn? Ik hoop dat het nog gaat lukken. Helaas verder geen tips dus. Succes 🍀

2 jaar geleden

Hier ook wat moeite laatste week. Ook ziek en minder goed drinken en nu blijft ze maar loslaten, ik word er gek van; los-vast-los-vast. En als het sporadisch wel goed gaat hangt ze 45 min maar heeft ze 2 uur later ontzettende honger. Ik ben nu voor tijdelijk overgestapt op flesjes en kolven (ook voldoende productie) maar hoop dat t weer goed komt! Verwarring met flesjes kan het hier niet zijn, die heeft ze al vanaf het begin.

2 jaar geleden

Ach zo vervelend en levert ook zoveel stress op… wat ook kan werken is eerst een beetje melk uit fles zodat grootste honger weg is en dan de borst aanbieden. Ook heb ik wel eens gefopt dat ik dr speen gaf om haar rustig te houden en zodra ze kalm was m’n tepel erin geduwd….wat we allemaal niet doen 😅 heel veel succes en ik hoop echt dat je nog lang je dochter mag voeden❤️

vorig jaar

Exact hetzelfde hier! Hoe is het afgelopen?