11 Reacties

2 jaar geleden

Volg

2 jaar geleden

Roomboter

2 jaar geleden

Ik gebruik blue band goede start.

2 jaar geleden

Ben jij eerst grovere groentehapjes gaan geven voordat je start met brood? Wij zitten namelijk nu nog aan de helemaal vloeibare hapjes, dus vroeg mij even af wanneer je weet dat je kleine klaar is voor stukjes brood :)

2 jaar geleden

Reactie op Isa1234

Ben jij eerst grovere groentehapjes gaan geven voordat je start met brood? ...
Oh nee eigenlijk niet. We geven nu ook nog gepureerd inderdaad. Cb gaf aan dat als hij rechtop kan zitten, dat het dan het beste moment is om met brood te starten, dat ze dan beter kunnen slikken. Maar blijft lastig hoor wanneer te starten.

2 jaar geleden

Rechtop zitten hoeft niet geheel zelfstandig. Hier 6mnd2w en we zijn nu bijna 2 weken bezig met Rapley(stukjes eten) en hij zit goed rechtop met kussen in de kinderstoel, maar zeker niet zelfstandig. Hij sabbelt elke dag al lekker aan een goed harde lange broodkorst met roomboter, roomkaas of pindakaas.

2 jaar geleden

Ik smeer zowel voor ons als onze zoon roomboter op brood

2 jaar geleden

Grasgevoerde boter

2 jaar geleden

Ik gebruik boter van Alpro soja

2 jaar geleden

Roomboter

2 jaar geleden

Margarine is een betere optie omdat het minder verzadigde vetten bevat (het argument dat het één molecuul van plastic verschilt is echt onzinnig argument). Roomboter heeft meer verzadigde vetten en is dus minder goede optie. (Eten wij overigens wel, want vinden we lekkerder.)