21 Reacties

茅茅n maand geleden

Volg

茅茅n maand geleden

Ik geef ook cottage cheese en avocado pureren en erop smeren, maar verder ook weinig inspiratie haha

茅茅n maand geleden

Appelstroop is hier favoriet en pindakaas vindt ze lekker. Daarnaast idd fruitspread. Verder ook vrij inspiratieloos 馃槄

茅茅n maand geleden

Die van mij is juist gek op pindakaas en wilt eigenlijk niet anders馃檲 Maar ze krijgt ook de kids smeerkaas, zuivelspread en van de week een aardbei/bietjesspread gekocht van de Kleine Keuken, die hebben 2 smaken in t schap staan.

茅茅n maand geleden

Rabarber is hier favoriet. En brood in een zelfgemaakt soepje dopen (hebben ze gelijk weer wat groenten binnen). Ik kook eens per week een pannetje soep voor haar, de helft in de vriezer, zodat ze per week twee smaken heeft.

茅茅n maand geleden

Paprika spread, pindakaas, ei, jam zuivelspread, appelstroop, geprakte ei met Avocado. Dat zijn de meeste broodbeleggen die wok geven

茅茅n maand geleden

Reactie op Blije Clara

Rabarber is hier favoriet. En brood in een zelfgemaakt soepje dopen (hebben ...
Goed idee! En wat doe jij door het soepje?

茅茅n maand geleden

Reactie op Mem 86

Paprika spread, pindakaas, ei, jam zuivelspread, appelstroop, geprakte ei m ...
Bedoel je dan de paprika spread van zonnatura of maak je hem zelf?馃グ

茅茅n maand geleden

Ik maak de paprika spread zelf . Rode gele paprika , pijnboompitten, Italiaanse kruiden en dan puren . Hier favoriet en zelf vind ik het ook erg lekker

茅茅n maand geleden

Reactie op Lisaxx094

Goed idee! En wat doe jij door het soepje?
De basis is een uitje bakken, groente koken met zoutloos bouillonblokje of kruiden en het geheel pureren. Vaak maak ik m wat dik, omdat verdunnen altijd nog kan. Mn laatste smaken waren broccoli-wortel, zoete aardappel-paprika en pompoen.

茅茅n maand geleden

Appelstroop, eitje geprakt is ook een hit

茅茅n maand geleden

Pindakaas, banaan, groentespread (pompoen is favoriet), avocado.. Soms maak ik er wentelteefjes van.

茅茅n maand geleden

Zuivelspread, humus, cottage cheese, ei, pindakaas of gewoon een beetje boter. Jam of appelstroop heeeeeel soms.

茅茅n maand geleden

Notenpasta, avocado, h眉ttenk盲se met daaronder laagje pompoen, zoete aardappel en wortel spread (maak ik zelf). Hij lust alles.

茅茅n maand geleden

Vega pat茅 is hier een hit

茅茅n maand geleden

Banaan en avocado doen wij ook op brood

茅茅n maand geleden

De kleine keuken heeft ook jammetjes, die gaan hier ook goed! Of gewoon alleen boter smullen ze ook van 馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op Myvon

Pindakaas, banaan, groentespread (pompoen is favoriet), avocado.. Soms maak ...
Hoe maak je die wentelteefjes precies? :)

茅茅n maand geleden

Reactie op MalouW

Hoe maak je die wentelteefjes precies? :)
Ei klutsen, beetje kaneel erbij, reepjes brood erdoor halen en bakken in een beetje boter.

茅茅n maand geleden

Reactie op Myvon

Ei klutsen, beetje kaneel erbij, reepjes brood erdoor halen en bakken in ee ...
Haha oh, ik dacht van de groentenspread ofzo :) maar gewone wentelteefjes dus, wel een goed idee! 馃憤