22 Reacties
3 jaar geleden
Waarom mogen we geen groene thee? Ik heb al een aantal keer bubbel tea op hoor tijdens de zwangerschap. Is mij niks over bekend
3 jaar geleden
Ja agja, zit ook in koffie. Ik drink gewoon af en toe cafeïne in hoor. Tegenwoordig mag je geen reet meer eten en drinken tijdens de zwangerschap. Het is natuurlijk niet de bedoeling om dit de hele dag te drinken. Maar een keertje een bubble tea of paar bakjes koffie kan prima.
3 jaar geleden
Reactie op Babymama3
Ja indedaad we mogen bijna niks meer zelf speculaas ni omdat er kaneel in z ...
Pfff oh wauw daar had ik niet eens bij stilgestaan 😱
3 jaar geleden
Reactie op Jetaina
Dit is het advies van het voedingscentrum. Kan dus wel met mate. Als je toc ...

Precies! Je hebt verschillende soorten bubble tea hè. Oh dat woordje miskraam krijg ik echt een beroerte. Miskraam is een aanlegsfout en zo heet het officieel niet eens meer na 16 weken. Maar goed dat ter zeide.
3 jaar geleden
Reactie op Momwithandwithout
Precies! Je hebt verschillende soorten bubble tea hè. Oh dat woordje miskra ...
Zijde*
3 jaar geleden
Je kan je eigen ook helemaal gek maken hè met al die regeltjes….het zijn maar adviezen en er staat ook nergens dat het niet mag. Zo af en toe kan heust geen kwaad alleen heel de dag door is misschien niet verstandig.
3 jaar geleden
Zolang je het niet de hele dag door drinkt is er niks aan de hand. Ik heb nu ook al een paar keer bubble tea gedronken (niet bij stilgestaan) en nooit ergens last van gehad. Kleintje is ook gewoon gezond
3 jaar geleden
Reactie op Horti2023
Ik drink elke dag een kop thee en af en toe met een speculaasje en voel me ...
Ja soms eet ik ook zo speculaas maar niet zo veel van eten ik drink graag smorgens een glas melk met speculaas en dan kan in er zo een stuk of 10 van eten (ps: il ben een fragile dus ik riskeer het niet) 😉
3 jaar geleden
Ik vind persoonlijk bubbel tea met mango of andere fruitballetjes lekker. Daar zit volgens mij niet eens groene thee in dacht ik