8 Reacties

één maand geleden

Vervelend is dat he, heeft onze dochter in januari ook gehad! Drinkt je baby nog wel, al is het maar water? Eten kunnen ze echt wel even zonder maar als je bang bent dat ie uitdroogt kan je ook ORS geven, voor voldoende suiker en zout. Gewoon goed in de gaten houden dat je baby niet uitdroogt en als je het niet vertrouwt weer bellen!

één maand geleden

Hier 2 weken geleden een week lang buikgriep. Elk slokje kwam er met 5 min weer uit. Geven idd ook ORS maar kwam er ook zo weer uit. Vooral letten op uitdroogverschijnselen (natte luiers, traantjes). Verder lekker knuffelen enz. Bij ons was het echt een week heel ziek en ineens was het klaar.

één maand geleden

Was hier 2 weken geleden ook. Hij dronk daardoor erg weinig en zijn luiers waren door de dag heen nauwelijks nat. En at ook niet echt. Ik ben toen wel direct begonnen met ors geven, puur voor de kans op uitdroging te voorkomen. Na een paar daagjes ging het gelukkig weer beter😊 Maar hij blijft me nu wel nog altijd meer terug geven dan ik gewend ben van hem. (Nog altijd reflux aanwezig die dus nu nog meer is)

één maand geleden

Pff hier ook 2 weken geleden. Overgeven en diarree, 1 hele week lang😩 qua eten heb ik alleen maar droge crackers gegeven en borstvoeding. Na 3 dagen was het aller ergste voorbij.

één maand geleden

Bedankt voor jullie reacties! Hij eet en drinkt nog wel graag maar gewoon minder. Als ik zo lees kan het dus echt wel een week duren.. Dat overgeven vind ik zo zielig:-(

één maand geleden

Reactie op Casa

Pff hier ook 2 weken geleden. Overgeven en diarree, 1 hele week lang😩 qua ...
Kwam het overgeven bij jullie soms nog terug? Heb ook het gevoel dat het ergste wel voorbij is maar hij geeft savonds terug over terwijl hij dat de rest van de dag niet doet..

één maand geleden

Half februari heeft onze Jasmijn het norovirus meegenomen naar huis! Overgeven en diarree inderdaad! De dag erop kregen mijn man en ik het. 2 dagen later kregen mijn schoonouders het🙈 We maakten ons flink zorgen omdat we bang waren dat ze uit ging drogen! Dus 's avonds nog bij de huisartsenpost geweest. Maar alles is goedgekomen.

één maand geleden

Reactie op Mommyyy92

Kwam het overgeven bij jullie soms nog terug? Heb ook het gevoel dat het er ...
Nee.. doordat ik alleen maar heel droog eten gaf bleef het gelukkig zitten!