Hey hoi!
Ik ben iets meer dan vier weken geleden bevallen en had tijdens de kraamweek eigenlijk al nergens meer last van behalve het vloeien. Nou dacht ik eergisteren dus dat ik niet meer vloeide en heb ik seks gehad met mijn partner, alleen de volgende dag vloeide ik toch weer en ik heb sindsdien continu last van buikkrampen..
Heeft iemand hier ervaring mee? En zou ik hiervoor de verloskundige moeten bellen?
Dit lijkt echt enorm op wat ik had, ‘nergens’ last van na de bevalling. Na niet meer vloeien seks gehad. Toen buikpijn wn weer aan het vloeien. Aangezien het weer helderrood bloedverlies was, dacht ik eigenlijk dat mijn menstruatie ‘toevallig’ die dag erna weer was begonnen..
Dit lijkt echt enorm op wat ik had, ‘nergens’ last van na de bevalling. Na ...
Daar twijfel ik dus ook over! Maar ik geef wel borstvoeding dus het zou dan eigenlijk langer weg moeten blijven 😅 Maar wil ook niet mijn vk gaan bellen voor een menstruatie 😂
Zou kunnen dat er nog wat bloed en stolsels in je baarmoeder zat, en dat het nu wat "los geschud" is.
Ik ben 2 weken gestopt met bloeden, en gister met de nacontrole zag de gynaecoloog dat er nog bloed en stolsels zitten.