30 Reacties

2 jaar geleden

hoihoi! ziet er leuk uit ja! 馃槃 ik wil denk ik een kleine loopfiets geven

2 jaar geleden

waarschijnlijk smartmax. we hebben al zo veel van de eerste

2 jaar geleden

Loopfiets, blokken, puzzels, auto鈥檚,

2 jaar geleden

ik dacht aan wat cadeau's waar ze een tijd mee kunnen. Loopfiets, loopkarretje, activiteitentafel, smartmax, bouwblokken, voorleesboeken, dat soort dingen (en uiteraard is tweedehands ook goed, want duuure cadeaus). Maar ik denk dat ik ook gewoon geld voor haar spaarpot vraag, kan ze er ooit zelf wat mee. Ze krijgt anders veel meer dan dat ze ooit mee gaat spelen denk ik

2 jaar geleden

Keukentje?

2 jaar geleden

Nog geen concrete idee毛n maar ik dacht misschien ook aan een watertafel, zandbak etc. en/of buitenspeelgoed! Ivm de zomer wat komen gaat

2 jaar geleden

kleding, en een kist voor speelgoed.. 馃槆

2 jaar geleden

Fietshelm Scooter/step Watertafel

2 jaar geleden

Wij hebben zo'n klimladder al gekocht, hij is nu zo aan het klimmen en zich aan het optrekken dat ik niet tot z'n verjaardag wil wachten. Een fietshelm krijgt ie zodra we gaan fietsen (volgende maand al) en een loopfiets zodra hij kan lopen. Een loopwagen komt er bij ons niet in, maar 1 jaar is daar ook voor sommige kinderen laat voor, ik liep los met 1 jaar bijv. We kijken tegen die tijd wel wat ie nodig heeft. Van anderen vragen we zuinig te zijn, een boek of een kledingstuk, wellicht een puzzel, maar hij heeft nog genoeg en deze verjaardag gaat ie zich toch niet herinneren, dus wanneer je het geeft is niet echt belangrijk in onze ogen.

2 jaar geleden

Wobbelboard 馃槏

2 jaar geleden

Ette tette leertoren en tafeltje/stoeltje

2 jaar geleden

van ons krijgt hij de fietsstoel, van familie vragen we een bijdrage voor een grotere autostoel

2 jaar geleden

Wij hebben een babyschommel gekocht, tot 25kg. Als ze dat echt leuk vindt, zetten we nadien een vaste in de tuin

2 jaar geleden

Ik zit aan deze te denken. Trappers kunnen er ook uit op den duur :)

2 jaar geleden

We geven zelf waarschijnlijk een watertafel en vragen een leertoren en kapla.

2 jaar geleden

We geven zelf waarschijnlijk een watertafel en vragen een leertoren en kapl ...
Wat voor water tafel? Ik dacht hier ook aan maar ik vind ze vooral voor 24/36+

2 jaar geleden

Reactie op sjeroo

Wat voor water tafel? Ik dacht hier ook aan maar ik vind ze vooral voor 24/ ...
Nog niet echt in verdiept, maar ik vind het ook niet zo erg als het voor iets ouder alvast is.

2 jaar geleden

Heb gedurende het jaar al een hele waslijst gemaakt haha: Zandspeelset Bouwblokken Play Doh Vingerverf Houten snijgroenten/fruit Speelgoed servies Tamboerijn Samba ballen Blokfluit Xylofoon Kassa Activiteiten tafel Nijntje verstoppertje spelen Voorleesboeken Duplo Loopfiets (als ze een gezamenlijk cadeau willen geven) Linkimals (super leuk diertjes die met elkaar communiceren en leren tellen/vormen/tegenovergestelde/aub-dankjewel)!

2 jaar geleden

ohja en een babyschoenen voor onder de overkapping, die kun je dan vastmaken met haken in de balken.

2 jaar geleden

baby schommel bedoel ik..馃