14 Reacties

3 jaar geleden

Hier bij onze dochter gedaan en gaan we nu weer doen. Veel fijner dan de grote klem.

3 jaar geleden

Wij hadden het bij ons dochtertje ook! En hij zit nu ook bij het geboorte pakje! Ik ben fan! Vind het echt heel fijn dat je niet zo'n grote klem hebt die in de weg zit! Heb hem indd ook zelf besteld

3 jaar geleden

Ik heb toevallig mijn kraam pakket net binnen gekregen. En bij mij zit er wel een cordring in. Ik heb alleen van mijn eerste dochter het kraampakket ook nog navelklem liggen dus ik weet dus niet wat er perse beter is. Bij mijn dochtertje is er een navelklem gebruikt.

3 jaar geleden

Ik had het speciaal aangeschaft op aanraden van vriendin . Uiteindelijk bleek de VK ze ook te hebben en in het ziekenhuis (wkz) uiteindelijk na de keizersnede hebben ze ook een cordring gebruikt 😅 had ik er zelf geen seconde meer aangedacht. Volgens mn vk is het steeds vaker de standaard 😊 Echt top!

3 jaar geleden

Ik moet ook nog een cordring bestellen! Hij zat wel in mijn kraampakket alleen is deze gemaakt van natuur rubber(latex) Laat ik daar nou net allergisch voor zijn 😅

3 jaar geleden

Bij ons zoontje ook een cordring gebruikt, nog eentje over en er zat er ook een bij het kraampakket van Dalalou. Wij gaan het deze keer dus weer gebruiken.☺️

3 jaar geleden

Wij gaan deze ook gebruiken op aanraden van een vriendin. Onze vk heeft en gebruikt ze en geeft die aan ons mee rond de 36 weken als we het bevalplan gaan doornemen.

3 jaar geleden

Alleen mijn eerste kind heb een navelklem gehad, daarna gebruikten we een navelveter of een cordring. Ik wilde voor deze baby een cordring aanschaffen maar tot mijn verrassing zat er in mijn kraampakket zowel een klem als een latexvrije cordring. Fijn dat klemmen steeds meer verdwijnen, het alternatief is veel prettiger voor moeder en kind.

3 jaar geleden

Hier willen wij ook zeker weer voor een cordring gaan. Bij mijn zoontje ook gehad en vond het zoveel fijner dan zo'n grote klem😊

3 jaar geleden

Heb het bij de eerste zelf aangeschaft, was er tevreden over. Nu zit het in het kraampakket bij ons. De 2e krijgt het dus ook.

3 jaar geleden

Hier ook gebruikt voor mijn dochter. Zit ook in het kraampakket bij ons :). Dus bij deze meid weer, veel prettiger dan zo’n groot ding!

3 jaar geleden

Hier gewoon de klem, maar had daar totaal geen problemen mee bij mn dochter. Zat niet in de weg zoals iedereen zegt.

3 jaar geleden

Yes , heb er eentje besteld bij Natalis!

3 jaar geleden

Jep! Bij ons kun je ze bij de verloskundige kopen.