10 Reacties
3 jaar geleden
Dit is mij ook geadviseerd vanuit de lingerie zaak, maar ik zie dit echt als een marketing trucje en geloof hier niet in. 😇
Helaas niet het antwoord wat je zoekt.
Ben overigens wel benieuwd of dat dit product idd bevordelijk is voor het herstel en ook echt werkt.
3 jaar geleden
Ik heb een corrigerend hempje van de Zeeman waar ook een BH vorm in zit. Heb wel een maat groter dan ik ‘normaal’ zou dragen, vind het persoonlijk wel fijn dat het wat versteviging geeft nu ik wat mobiel word en wat meer beweeg (heb de eerste week enkel in de slaapkamer geleefd). Of ik heb een hoge flair jeans aan van de Costes die wat versteviging heeft aan mijn losse buik. De kraamhulp adviseerde mij ook om taille onderbroeken aan te doen zodat het wat ‘versteviging’ geeft. Of het herstel echt ten goede komt géén idee. Je moet vooral aan doen wat je lekker vind zitten en vooral jezelf niet pijnigen 🤭
3 jaar geleden
In japan is het heel gebruikelijk/standaard en krijg je het mee van het ziekenhuis volgens mijn japanse schoonmoeder.
Ben er even ingedoken. Er is bewijs dat het je diastase helpt herstellen als je het korte tijd (eerste week) draagt. Alleen niet te lang dan gaat het juist tegenwerken.
3 jaar geleden
Best wisselende adviezen lijkt wel. Ik had na mijn 2e al een kleine diastase. Nu bij de 3e merk ik dat het heel lastig is om mijn buikspieren niet te gebruiken. Ben daardoor wel bang voor een grotere diastase…. Wellicht zou zo’n band helpen. Ik ga het woensdag overleggen met de bekkentherapeut