5 Reacties

2 jaar geleden

zelf vind ik de hipp bakjes (hartjesvorm) ideaal als de kleine eens niet met de pot kan mee-eten. Want ze smaken ook nog eens redelijk goed voor babyvoeding馃ぃ Ook extreem veel keus in verschillende knijpfruit/tussendoortjes. Voor jezelf, de scheermesjes van dm eigenmerk zijn gelijkwaardig aan gilette enz. Maak je een account aan bij dm met de app, dan kan je gluckskind toevoegen doormiddel van de geboortedatum (krijg je kortingsbonnen in de app) tevens ook zo kortingen op producten. Die activeer je via de app en dan gewoon je barcode scannen bij de kassa, word de korting zo verrekend.

2 jaar geleden

Luiers zijn daar goedkoper dan bij het kruidvat! Ik heb laatst 2 maanden aan luiers vooruit besteld (kon alleen online en dan laten bezorgen in de winkel). Ook baby snacks zoals mini rijstwafels zijn daar sowieso meer aanwezig dan in NL en v茅茅l goedkoper.

2 jaar geleden

Er is best een groot dm topic, misschien kun je daar eens kijken. Wij halen eigenlijk alles qua verzorging bij dm. Voor zowel baby als ons,elf

2 jaar geleden

In ieder geval de dm app installeren en een account aanmaken. Krijg je ook een leuke babybox mee 馃グ ik koop de luiers daar (met korting die je hebt activeren via de app), baby snacks (heel veel soorten), baby love lepeltjes vind ik erg fijn en goedkoop. Baby thee, en toen ik nog borstvoeding gaf hadden ze daar fijne verzorgingsproducten. Groot baby assortiment iig :)

2 jaar geleden

De tip van de app downloaden en gluckskind is al gegeven...ik ga meestal samen met mijn man boodschappen doen. Hij heeft net als ik beide ge茂nstalleerd. We splitten de boodschappen (meestal vooral luiers) zodat we 2x korting kunnen inzetten. Je krijgt namelijk per kind 20% korting op de babylove luiers, ik pak dan voor beide kids 2 voordeelboxxen en rekenen dan beide 2 dozen af. Scheelt echt enorm. Dus ga je samen, is dat ook nog de moeite! Geld natuurlijk ook voor alle andere coupons. Let wel op dat je deze activeert voor je gaat betalen