9 Reacties

vorig jaar

Had het ook 2 weken geleden. Mee gestopt en mevrouw vindt het blijkbaar geen probleem.. ik ben de enige die er een beetje mee zit 🥹

vorig jaar

Mijn dochter is juist extreem verslaafd aan de borst en kan zonder de borst niet in slaap komen. Ik wil er juist mee stoppen maar ze kan echt onwijs lang krijsen! :(

vorig jaar

Reactie op hope22

Mijn dochter is juist extreem verslaafd aan de borst en kan zonder de borst ...
Mijn dochtertje was echt extreem verslaaft aan mijn borst omdat ze die gebruikte als speen en als haar flesje ze troost zich ook aan de borst als ze moe is of huilt. Nu 2weken zonder de borst amai nooit gedacht dat dit mij ging lukken 😅💪🏼

vorig jaar

Reactie op xxxxxxxjjj

Mijn dochtertje was echt extreem verslaaft aan mijn borst omdat ze die gebr ...
Hoe heb je het aangepakt? :)

vorig jaar

Reactie op xxxxxxxjjj

Mijn dochtertje was echt extreem verslaaft aan mijn borst omdat ze die gebr ...
Ik ben ook zo benieuwd hoe het je is gelukt! heb je tips?

vorig jaar

Reactie op hope22

Ik ben ook zo benieuwd hoe het je is gelukt! heb je tips?
Ik heb echt van alles geprobeerd en dit is voor mij gelukt. Ik heb …. Tepel stickers gebuikt 🤭yepss Dit kwam mij ineens op toen ik alle hoop had opgegeven 💡en daardoor is het me echt gelukt! ook doorzettingsvermogen het is echt heel pittig de eerste week dan zal hij of zij het begrijpen van oké geen borst meer❌ ik heb die van Shein besteld en ze kleven echt enorm goed.

vorig jaar

Reactie op xxxxxxxjjj

Ik heb echt van alles geprobeerd en dit is voor mij gelukt. Ik heb …. Tepel ...
dat ga ik ook proberen!! Ik had er weleens aan gedacht om mijn andere borst af te plakken omdat ze er tijdens de borstvoeding hele tijd aan trekt en knijpt. Maar nooit gedacht dat ik het gewoon bij de beide borsten kon gebruiken😅 Ik ga maar even op Shein kijken, thanks!

vorig jaar

Reactie op xxxxxxxjjj

Ik heb echt van alles geprobeerd en dit is voor mij gelukt. Ik heb …. Tepel ...
oh ja, en hoelang duurde de weerstand van je kindje?

vorig jaar

Reactie op hope22

oh ja, en hoelang duurde de weerstand van je kindje?
Pak zeker de eerste 4 dagen zijn het zwaarst dan begon ze het stilletjes aan op te geven. als ze eenmaal die sticker zag wist ze ook van oké geen borst meer ik heb ze in het zwart gehaald en roze. 😅