11 Reacties

3 jaar geleden

Pff laatste tijd zulke nare dromen. Vannacht nog over pesten in een een of ander naar kamp. Laatst over de bevalling en inderdaad ook een keer over mijn man die vreemd ging

3 jaar geleden

Reactie op Nieuwejongemama

Pff laatste tijd zulke nare dromen. Vannacht nog over pesten in een een of ...
Het vervelende is dat ik dan nog veel moeier wakker word dan dat ik ging slapen omdat ik in mijn dromen alleen maar aan het vluchten ben

3 jaar geleden

Ik droom van elke manier dat ik de baby kan laten vallen of zelf val als ik de baby draag. Het is verschrikkelijk. 😔

3 jaar geleden

Reactie op Nieuwejongemama

Het vervelende is dat ik dan nog veel moeier wakker word dan dat ik ging sl ...
Precies dit

3 jaar geleden

Ik droom ook verschrikkelijk over het verlies van de baby, of veelste vroeg bevallen of het verlies van mijn verloofde/familie. Ben het een beetje zat 😅

3 jaar geleden

Is niet zo gek. Je bent op dit moment kwetsbaarder en afhankelijker van je partner. Ik droomde vannacht dat ik met 27 weken ging bevallen. Het was een hele makkelijke bevalling en de baby woog bijna 4 kilo 🙈 het was een reus. Die bevallingen van de mama’s in dit forum neem je ook mee in je slaap…. Tips die ik van de VK kreeg, was even je partner wakker maken en je droom delen. Het helpt om er even over te praten.

3 jaar geleden

Reactie op Ellybelly

Is niet zo gek. Je bent op dit moment kwetsbaarder en afhankelijker van je ...
Ik heb vannacht ook 2x gedroomd dat ik te vroeg beviel. Ik denk ook dat het komt door de berichten hier op het forum. De rest van de nacht slecht geslapen en nog meer rare en nare dromen die niks met zwangerschap te maken hadden. Echt heel stom. Vandaag ben ik sowieso niet zo lekker dus ik houd het even in de gaten. Het kan ook door het slechte slapen komen😅

3 jaar geleden

Jaaaa hier ook.. En over veel te vroeg bevallen...

3 jaar geleden

Ik heb ook echt rare dromen, vannacht gedroomd dat ik een jongen kreeg in plaats van een meisje! Terwijl we alles in het roze hadden gekocht en ineens was het een jongen. Ik droomde ook diezelfde nacht dat ik alleen was bevallen zonder dat er iemand bij was. Ik kon niemand bereiken en niemand nam zijn telefoon op.

3 jaar geleden

Nu niet, vorige zwangerschap 1x... ik ben de rest van de dag boos gebleven op hem🤣🤣🤣 Ik wist dat het niet echt was, maar het gevoel zat heel diep😅

3 jaar geleden

Heb ook echt de gekste dromen. Word er gek van! Blijkt normaal te zijn in je zwangerschap omdat je veel lichter slaapt. Had in mijn vorige zwangerschap ook. Toen ik bevallen was was het ook weer weg 😅 lang leven hormonen.