8 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb de dubatti two destijds bekeken bij babypark maar omdat ze zo moeilijk deden omtrent de levering ben ik naar babydump gegaan. Ik heb de wagen al vanaf december staan. Het was zo gepiept … welke kleur heb je besteld.

3 jaar geleden

Reactie op sylviapeeters

Ik heb de dubatti two destijds bekeken bij babypark maar omdat ze zo moeili ...
Bedankt voor jouw reactie! Dat is dus het hele frustrerende, ik heb toen direct gevraagd wat de levertijd zou zijn en die zou er niet zijn. Omdat wij eind december nog gingen verhuizen, hebben we de levering op half januari gezet. Hier heb ik nu echt spijt van. Hoe lang duurde de levering bij babydump? Wij hebben de natural taupe besteld.

3 jaar geleden

Heel vervelend uiteraard, maar dan is die toch nog steeds gewoon op tijd voor de kleine… let it go - frozen. Ooh

3 jaar geleden

Wij ook Dubatti two met levering half feb, niks mee aan de hand en besteld bij babypark. Wat hieronder ook staat, hij is nog steeds optijd voor de kleine toch? Veel kennissen van ons hebben hem en zijn er super tevreden over, dus het is iig een goede koop 😉👏🏻

3 jaar geleden

Bedankt voor jouw reactie! Dat is dus het hele frustrerende, ik heb toen di ...
Oktober besteld, begin december al laten leveren ( had m eerst op januari staan maar kreeg t op m’n heupen).

3 jaar geleden

Ik begrijp dat mensen zeggen dat hij dan nog op tijd is en dat hoop ik ook echt! Ze kunnen alleen niet garanderen dat hij half maart ook echt binnen gaat zijn en mijn vertrouwen hierin is intussen wel echt kwijt. Wat ik al zei, het gaat er mij niet om dat ik babypark wil zwart maken. Heb veel gekocht daar en verder super tevreden. Ik was alleen benieuwd of meer mensen tegen dit probleem aan lopen bij de dubatti kinderwagen of dat ik “gewoon” pech heb. Maar fijn om te horen dat mensen wel tevreden zijn over de wagen. Dan gaan we gewoon heel hard duimen dat hij op tijd binnen komt.

3 jaar geleden

Oh… ik word uiterlijk 2 april ingeleid en heb daarom de kinderwagen op de week van 26 maart gezet. Scheelt troep in huis dacht ik 🫣

3 jaar geleden

Geen Dubatti maar een Joolz daar gekocht. Er was toen 1 onderdeel van een set niet leverbaar, die hebben ze gewoon later opgestuurd.