11 Reacties

één maand geleden

Nou mijn kleine spookt toch wat uit.. Meneer in middag naar bed met flessie melk, nog even spelen met zijn speelgoed en oh hij vindt het kastje met onderbroeken van papa toch zo interessant kwam een keer binnen en onderbroeken lagen overal.. Op de grond in zijn bedje🥲. Maar ja inderdaad hij wilt ook niet altijd slapen en gaat vervolgens dingen uitspoken😂😂 en daarna valt hij toch wel in slaap

één maand geleden

Misschien het ochtenddutje laten vallen? Mijn kleine doet sinds 2 weken ook geen ochtenddut meer.

één maand geleden

Reactie op Nelsje

Misschien het ochtenddutje laten vallen? Mijn kleine doet sinds 2 weken ook ...
Ja denk dat ik dat maar ff ga proberen.. maar ze zeggen toch meestal rond deze leeftijd echt nog 2 dutjes ?

één maand geleden

Reactie op DaniqueDion

Nou mijn kleine spookt toch wat uit.. Meneer in middag naar bed met flessie ...
Hahahaha ach dat meen je niet😂 ja zij gaat gewoon met haar middag dutje echt niet slapen heb der expres net 2 uur in bed laten liggen maar nee hoor alleen maar brabbelen en spelen in bed 😂

één maand geleden

Hier ook vaak nog maar 1 dutje de afgelopen paar weken. Wilde in de ochtend ook niet meer slapen. Als ze nog wel slaapt in de ochtend dan slaapt ze 's middags slecht/niet. Af en toe nog wel een dutje nodig 's ochtends als ze heel vroeg wakker is

één maand geleden

Reactie op Inaya1

Ja denk dat ik dat maar ff ga proberen.. maar ze zeggen toch meestal rond d ...
Geen idee. Ik volg m'n zoontje haha. Mijn andere zoon deed op deze leeftijd ook geen ochtend dutje meer

één maand geleden

Reactie op Nelsje

Geen idee. Ik volg m'n zoontje haha. Mijn andere zoon deed op deze leeftijd ...
Ja eigenlijk is ieder kindje anders ook haha.. hoeveel uur zit er tussen wanneer je zoontje wakker wordt en het dutje ?

één maand geleden

Reactie op Inaya1

Ja eigenlijk is ieder kindje anders ook haha.. hoeveel uur zit er tussen wa ...
Hij wordt rond 7 uur wakker en eigenlijk wil hij dan om 12 uur slapen, maar dan komen m'n andere kinderen uit school, dus rek ik het tot 13 uur. Hij slaapt dan wel echt 2,5 uur.

één maand geleden

Yep, weer een fase. Fase 8 wel te verstaan met als extra cadeautje een slaap regressie zoals bij de 4 maanden was.

één maand geleden

Hier sinds 2 weken het zelfde . Onze zoon wordt volgende week 1 jaar. S'ochtends komt hij om 7.00 uit bed(of later) zijn ochtend slaapt vertikt hij daarom doen we hem rond 11.30 op bed s'middags slaapt hij wel erg goed. (2tot2.30 uur) hij slaapt van 18.45 tot 7.00

één maand geleden

Hier slaat ze juist, d'r ochtenddutje over of na een kwartier is ze alweer wakker. In de middag, doet ze wel een lang dutje.