20 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb twee weken terug zo'n cursus gevolgd en zat juist ook met een aantal andere ouders in het groepje! Het was echt heel leerzaam en ik heb me ook gelijk als burger hulpverlener ingeschreven
2 jaar geleden
Ik werk in de opvang, maar anders zou ik het zeker alsnog doen. Ik zeg al 3 jaar dar mijn man het ook moet doen, maar blijkbaar is het niet belangrijk genoeg voor hem.
2 jaar geleden
Ik heb er toevallig gisteravond naar gekeken. Er is vanavond een cursus in de buurt maar dat lukt niet helemaal, de volgende dus maar. Ik heb ook normale bhv (geen ehbo) en we zitten hier best ver van een ziekenhuis dus het zou me een beter gevoel geven als ik zelf ook iets zou kunnen
2 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Ik werk in de opvang, maar anders zou ik het zeker alsnog doen. Ik zeg al 3 ...
Ik had nog wel het geluk dat mijn man mee wou, hij vond het eerst helemaal niks. Maar hij is toch blij dat hij me gegaan is. We hadden eerst een e-learning en gisteren dus praktijk. Maar dan staat er bij de e-learning 4 uur bij, en dan denkt ie al van hier heb ik dus echt geen zin in🤣 en toen zei ik gisteren dat de praktijk ook 4 uur duurt🙈 en toen had ie er echt de balen in🤣
Maar uiteindelijk viel het echt mee, het was niet saai maar gewoon heel leerzaam!
2 jaar geleden
Reactie op 30Carmen1991
Ik had nog wel het geluk dat mijn man mee wou, hij vond het eerst helemaal ...
Ik moet het ieder jaar herhalen, vind het ondertussen wel saai. Maar hij zou dus alleen gaan. Hij zegt dan ik kijk wel filmpjes...ja joh daarmee leer je niet hoe bizar ver je die borstkas moet indrukken bij reanimatie!
2 jaar geleden
Reactie op DRPEJ
Ik heb maandje terug ook een cursus gedaan. Daar waren juist allemaal nieuw ...
De vrouw die de cursus gaf vond het ook heel goed dat wij er waren! Maar toen ik hoorde dat wij de enige ouders waren, dacht ik van..zitten we hier wel goed?😅
2 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Ik moet het ieder jaar herhalen, vind het ondertussen wel saai. Maar hij zo ...
Huh ieder jaar? Ik dacht dat een certificaat 2 jaar geldig was?
2 jaar geleden
Reactie op Roseseliza
Huh ieder jaar? Ik dacht dat een certificaat 2 jaar geldig was?
Hier ieder jaar. Opzich wel even fijn hoor opfrissen, maar t duurt altijd zo lang. Misschien omdat we er ook bhv bij hebben? Ik mag nu volgens mij ook niet openen en sluiten omdat ik het in juni heb gemist
2 jaar geleden
Reactie op Mamameisje
Hier ieder jaar. Opzich wel even fijn hoor opfrissen, maar t duurt altijd z ...
Ja zeker fijn! Ik vond het sowieso ook een leerzame cursus, maar 8 uur in 1x was echt heel zwaar. De herhaling is 4 uur, nog steeds lang maar wel beter te doen denk ik. Maar als je het jaarlijks doet kan ik me voorstellen dat dat nogal lang is steeds.