8 Reacties
3 jaar geleden
Heel erg herkenbaar! Ik heb het met name als ik een podcast oid op zet waarin mensen beval verhalen delen. Dan loop ik soms met tranen over mijn wangen tijdens mijn wandelingetje 😅
3 jaar geleden
Herkenbaar, het einde is in zicht en dat is wat emotioneler. Rustig aan afscheid nemen van je zwangerschap en toe naar het moment waar we weken lang naar toe hebben geleefd; het ontmoeten van ons kindje. Soms overvalt het me en word ik ineens zenuwachtig en soms denk ik lets go “wil hem zo graag zien”. Zet hem op dames 🧡
3 jaar geleden
Herkenbaar, ik wordt morgen ingeleid en vandaag is het helemaal drama 🥲🥲 ene uur volledig in paniek, volgend uur weer zoiets van kom maar op. En helemaal emotioneel dat onze oudste bij oma moet logeren en dat ze nooit meer alleen met ons is etc etc 🙈
3 jaar geleden
Onee dit heb ik helemaal niet! Voel me goed, we can do thissss ladies 🤩👏🏻 vooral niet teveel nadenken over de bevalling, die heb je toch niet in de hand! Lekker op je af laten komen en denk aan die periode van knuffelen en alle mooie dingen daarna 🥰
3 jaar geleden
Onee dit heb ik helemaal niet! Voel me goed, we can do thissss ladies 🤩👏� ...
Het is ook absoluut geen gevoel van spanning of ‘ik kan dit niet’ maar juist uitkijken naar het moment dat het zo ver is en je dan éindelijk je kindje gaat ontmoeten en vast mag hebben. De emotionele ontlading die daarbij komt kijken. Daar kan ik vooraf al emotioneel van worden 🤗 de bevalling zelf kijk ik zelfs naar uit, laat maar komen, ik weet dat we dit kunnen! 👏🏼🍀
3 jaar geleden
Heeeel herkenbaar. Heb daar enkele weken tot vorige week ‘last’ van gehad. Merk dat ik deze week (zaterdag officieel 40) juist veel relaxter ben geworden en met vertrouwen uit kijk naar de bevalling.
Het heeft mij wel geholpen om er over te schrijven en de tranen te laten vloeien. Echt even lekker huilen, handen op m’n buik gelegd en gepraat in mezelf.
Het is ook mega spannend. Je gaat een kindje op de wereld zetten! Wauw! Anderzijds is het ook mega bijzonder en magisch, genieten. 🥰