Lieve ook bijna mamma s ,
Ik heb nu sinds 3 dagen zulke erge pijnlijke tepels ze zijn dan ook helemaal wit .. ik ben nu 20 weken zwanger , en heb op me 16 e een borstverkleining gehad .
Ik kan me dit van me vorige zwangerschap niet herinneren..
Heeft er iemand een idee of een tip of mij ??
Op de foto is het niet heel duidelijk maar in het echt zo wit als een vel papier ..
Groetjessss
Ik heb nu ook meer last van mijn tepels als bij de eerste zwangerschap. Bij mij jeuken ze en lijkt het alsof ze aan het vervellen zijn. Ik heb de eerste zwangerschap borstvoeding gegeven, ik weet niet jij?
Ik heb er ook last van. Dan trekt het weer weg en is het ineens weer terug. Zit te denken, tijdens mijn borstvoeding had ik van de gelpads die ik op mijn zere tepels legde. Kan je in je bh laten zitten. Dat deed een hoop. Misschien is dat wat voor ons nu?
Winter tepels/vaatkramp
Beetje hetzelfde als witte vingers. De tepels zijn nu gewoon heel gevoelig dus natuurlijk doet dit zeer. Heel vervelend heb er zelf ook last van. Ook bij borstvoeding geven
Ik snap nooit waarom mensen zulke foto's op internet plaatsen ....
Dan moest je het maar niet openen. Stond klaar en duidelijk “Met foto” erbij. Ieder zn eigen keuze toch ? Wat moet het jou boeien of het nu op internet staat of niet. Focus je op je kind en laat ons elkaar helpen ipv bekritiseren.
Ik heb ook echt wel gevoelige tepels maar enkel als ik het koud heb. Maar ik zag dat meerdere vrouwen zulke problemen hadden tijdens hun zwangerschap. Is normaal hoor ☺️
Ik heb dit niet maar wel pijnlijke tepels als ik het koud heb en ze dus stijf worden 😂 Ik gebruik nu soms de tepelzalf van de Kruidvat. Dat werkt wel fijn!
Ik zat dus nog te twijfelen of het zo hoort of toch misschien door de borstverkleining en ik het moet laten nakijken desnoods , heb wel een grote wens om borstvoeding te geven
Maar dat is het gekke ik heb het nooit koud , of winter handen of tenen
Ja ik heb het heel soms in mijn vingers of tenen...in mijn tepels heeeeeeeeel vaak.
Over borstvoeding geven, ik weet biet goe groot de kans is dat het lukt na een borstverkleining. Naar je kunt vanaf 37 weken gaan stimuleren. Ze zeggen met de hand, zelf heb ik het zachtjes met een handkolf gedaan en daar werkte top. Het zorgt alleen voor een bevalling als je al op het randje van bevallen zit, ik mag nu ook gewoon borstvoeding blijven geven tijdens de zwangerschap.