18 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de Vulpes Goods, goede borstkolf alleen maakt wel meer geluid dan ik verwacht had. Veel verschillende standen en persoonlijk vind ik t wel makkelijk te gebruiken en schoon te maken. Heeft echter wel meerdere onderdelen die je uit elkaar moet halen om schoon te maken. Maar die zet je ook snel weer terug.

2 jaar geleden

Ik ben tevreden over vulpes! Hij maakt wel flink wat geluid maar ik kolf zo binnen een kwartiertje een voeding af terwijl ik gewoon vrij kan bewegen en rondlopen. Zal als ik weer moet werken heel goed van pas komen, ik kolf nu maar 1x per dag af en ben er blij mee.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Ik heb de elvie en ook nog dubbel, beste aankoop.

2 jaar geleden

Even een vraagje over de vulpes. Ik las bij reviews dat t soms lastig is met losmaken van de borst dat die dan veel lekt. Hoe ervaren jullie dit ?🤗 Wil m eigenlijk ook gaan bestellen want nu moet ik elke keer stil gaan zitten met mn elektrische kolf van Philips. Maar met 2 kids is dat niet echt fijn

2 jaar geleden

Ik heb ook de vulpes en ben er erg tevreden over. Ben nu na 3 weken gestopt met bv dus wel beetje zonde van de aankoop maar heb hem wel nodig gehad. Hij is handig in gebruik doordat je je handen vrij hebt. Hij heeft weinig onderdelen en is makkelijk schoon te maken. Vaak met 10 min/kwartiertje had ik meer dan een hele voeding Kwa lekken bij het afkoppelen had ik dat de eerste keer ook. Maar als je iets naar voren leunt geen last van doordat dan de laatste druppeltjes nog in het bakje vallen

VRIEND

2 jaar geleden

Ik heb de Nutrea easyflow en heb hier om staan janken. Heb er eentje en wisselde die van kant. Bij het verplaatsen is, meerdere keren, het borstschild los gaan zitten waardoor alle opbrengst zo in mijn bh verdween. Een kleine opening aan de onderzijde en je bent de pineut.

2 jaar geleden

Reactie op Unicorn-24

Even een vraagje over de vulpes. Ik las bij reviews dat t soms lastig is m ...
Je moet even oefenen(kun je aan t begin evt ook doen door er wat water in te doen zodat je de beweging snapt. Bij mij is t maar 1x een beetje mis gegaan en ik ben doorgaans best een klunsje. Ik raad m zeker aan.

2 jaar geleden

Reactie op Dizvis

Ik heb de Nutrea easyflow en heb hier om staan janken. Heb er eentje en wis ...
Ooo wat balen. Ik heb ook de Nutrea. Wel een dubbele en ben er wel tevreden over. Maar ik zal wel op dat schild gaan letten.

2 jaar geleden

Ik heb de Elvie en na aanschaf van het kleinere borstschild erg tevreden. Meet dus even goed op wat je nodig hebt! Over het algemeen kolf ik 10 minuutjes per borst en heb dan 150-180 ml. Het enige nadeel; als je teveel beweegt denkt hij dat de fles vol is en stopt hij. Dus écht alles kan je niet doen want voorover buigen kan niet. In de app zou je moeten kunnen zien hoeveel je kolft maar daar klopt over het algemeen niets van. Ik gebruik de app dus eigenlijk ook niet, behalve om de batterij status te checken.

2 jaar geleden

Ik kan ook nog niet de knoop doorhakken, dus ik lees mee :)
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Heb de elvie dubbele pomp, wil niks anders! Heb ook dat de app niet echt klopt met hoeveel ml er komt.

2 jaar geleden

Ik heb de Youha en bevalt erg goed! Even handigheid mee krijgen, de 1e twee keer kwam er bij mij niet veel uit maar daarna wel! Heb nu zo’n 160cc met 5 min kolven terwijl ik het pas voor de 4e keer heb gedaan. Moet ik wel zeggen dat ook mijn borstvoeding heel goed loopt.

2 jaar geleden

Ik heb de vulpes pro. Bevalt goed! Na vorige zwangerschap een medela gehad, zo onhandig vergeleken met deze. Handen vrij, ideaal!

2 jaar geleden

Ik heb de momcozy en is een geweldig ding. Werd me aangeraden door mn vroedvrouw

2 jaar geleden

Ik heb 'm zelf (nog) niet maar heb heel veel goede dingen gehoord en gelezen over de YouHa

2 jaar geleden

Mensen die de youha hebben, hebben jullie dan die met app en gen 1 of 2? want er zit nogal een verschil in qua prijs.

2 jaar geleden

Ik heb de Vulpes Goods, goede borstkolf alleen maakt wel meer geluid dan ik ...
Hi, mag ik vragen hoe je hem schoonmaakt? Eerst afwassen en uitkoken of in vaatwasser? Er zijn namelijk 2 onderdelen die niet boven de 100 graden kunnen.

2 jaar geleden

Reactie op Nell23

Hi, mag ik vragen hoe je hem schoonmaakt? Eerst afwassen en uitkoken of in ...
Ik heb zelf ook de vulpes! Ik maak hem dagelijks 2 a 3x schoon met afwasmiddel en warm water en spoel hem tussendoor af. Eens in de week kook ik alle onderdelen uit. Ik wist niet dat sommigen niet boven 100 graden mochten. Ik heb de kolf nu al 3 maanden en hij doet het prima, ook met uitkoken!