4 Reacties

3 jaar geleden

En weet iemand of je er extra kans op hebt het weer te krijgen, als je het al eens hebt gehad?

3 jaar geleden

Ik heb de ziekte van Hashimoto, hierdoor werkt mijn schildklier te langzaam. Na de bevalling voelde ik mij best wel slecht en na bloedprikken bleek mijn schildklier ineens te snel te werken, dus ik moest omlaag met mijn medicatie. Ik had last van paniekaanvallen, onrust in mijn lichaam, niet kunnen slapen, geen eetlust en steeds misselijk en depressieve gevoelens. En slopende vermoeidheid. Nu alweer 2 weken mijn nieuwe dosis en ik begin mij langzaamaan beter te voelen.

3 jaar geleden

Reactie op meandbaby

En weet iemand of je er extra kans op hebt het weer te krijgen, als je het ...
Ik heb dit ook gehad mijn eerste zwangerschap. Internist zei toen dat kans op herhaling heel groot is. Ik moet zelf met 6 weken post partum laten prikken. Bij mijn dochter kreeg ik vanaf toen ongeveer klachten; depressieve gevoelens, hartkloppingen en heel veel afvallen.

3 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad mijn eerste zwangerschap. Internist zei toen dat kans ...
Oké ja ik moet ook weer prikken. Ik voel me echt weer slecht… Super prikkelbaar, vermoeid, idd de depressieve gevoelens. Het ene moment enorm genieten en een seconde later het niet meer zien zitten en niet weten hoe ik het allemaal alleen moet doen nu mijn man weer werkt etc… Voel me echt niet mezelf. Ergens ‘hoop’ ik dat het m’n schildklier is omdat ik dan mn antwoorden heb… Voel jij je alweer anders?