10 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb geen tip, maar schaam je niet hoor! Nergens voor nodig! En zo onfris vind ik het ook niet - het gebeurt gewoon :)

2 jaar geleden

Reactie op Kaastosti

Ik heb geen tip, maar schaam je niet hoor! Nergens voor nodig! En zo onfris ...
Inderdaad, mee eens! Als je bij een goede (medisch) pedicure langs gaat kan zij wat van het kalk wegnemen en een ademende gellac aanbrengen. Dan zie je er niks van. Is natuurlijk niet super gezond voor de kalknagels maar helpt je de tijd even door.

2 jaar geleden

Ochhhhh dit heb ik ook al jaaren. En heb sinds mijn zwangerschap ook enorm droooge voeten... Smeren smeren niks helpt. Wel spuit ik elke dag natuurazijn op mijn schimmelnagels... Dit helpt we

2 jaar geleden

Appelazijn!!!!

2 jaar geleden

Reactie op Sharinah

Ochhhhh dit heb ik ook al jaaren. En heb sinds mijn zwangerschap ook enorm ...
Oh die enorm droge voeten heb ik ook sinds de zwangerschap. Van alle zwangerschapskwalen zag ik deze niet per se aankomen 馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Kaastosti

Oh die enorm droge voeten heb ik ook sinds de zwangerschap. Van alle zwange ...
Ik ook niet, heb met alles al gesmeerd en niks helpt 馃ぃ馃ぃ馃ぃ

2 jaar geleden

Reactie op Sharinah

Ik ook niet, heb met alles al gesmeerd en niks helpt 馃ぃ馃ぃ馃ぃ
Ik heb een fles van Nivea en als ik dat elke dag twee keer blijf smeren is het minder. Niet weg, maar minder. Als ik het een keer vergeet, is het zo weer terug 馃ぃ. Deze is het:

2 jaar geleden

Tea tree olie hoor ik vaker tegen kalknagels, misschien mag dit wel met borstvoeding?

2 jaar geleden

Reactie op Kaastosti

Ik heb een fles van Nivea en als ik dat elke dag twee keer blijf smeren is ...
Toppp... Ga ik proberen hahaha 馃き

2 jaar geleden

Dit laatst bij een kennis tegengekomen die een praktijk heeft. Was echt goed resultaat. En geregeld naar een pedicure gaan.