9 Reacties

3 jaar geleden
Reactie op JLoos
Ik heb ook een maand geleden corona gehad. En heb net herzelfde.....
Heel vervelend om nog zo lang ‘naweeen’ te hebben. Vind ik. Hoe ga jij er mee om?

3 jaar geleden
Om eerlijk te zijn , ga ik niet dutten , ik leef wat in ontkenning ofzo. Omdat het precies niet toegelaten is. Ik probeer er dus niet aan toe te geven, aan die muchte tot 19.30u max 20.30u dan lig ik plat in bed. Kijk ik nog een beetje tv of zit ik wat op op te zoeken op de gsm. Ik kan niet blijven rond lopen tot 21.30u..... dan ben ik de dag erna precies een wrak....

3 jaar geleden
Ik heb na Corona een flinke klap gekregen fysiek en mentaal. Enige wat helpt is je rust pakken, echt even helemaal zonder prikkels. Ik heb weken op bed gelegen omdat ik niet meer kon. Ik heb 3 kids rond lopen maar mama was echt even een paar maanden uit de running.
Dus ik snap je gevoel, het is echt niet leuk. Sterkte!! ❤️

3 jaar geleden
Heel herkenbaar. Ben nu 14 weken en toen ik 8/9 weken was 2 weken lang covid gehad. Moet mijn werk ook echt opbouwen want ik moest op nul beginnen. En die vermoeidheid blijft. Werk nu van 8-13.30 en Ik ga iedere middag een half uur/ uur slapen, en ben daarna ook helemaal op de rest van de dag. En lig om 22u weer te slapen.
Zo vervelend.
En ik doe mentaal zwaar werk, ben doktersassistente, dus luisteren, reageren en nadenken, en dat schakelen gaat me soms zo slecht af. Heb er ook dagen bij dat ik 4 paracetamol per dag moet nemen.
Het hoort er denk ik echt bij. Kunt niks anders doen dan je er aan over geven. Als ik te ver ga dan krijg ik last van harde buiken dus ik heb helaas ook geen keuze.
Succes

3 jaar geleden
Ik heb nu corona en ben 14 weken. Ik merk dat mijn lichaam het fijn vind dat ik van 14.00 tot 16.00 ga slapen. Hierdoor kan ik de avond door en slaap ik s nachts ook goed. De hoofdpijn kan langer aanhouden hoorde ik. Als advies kreeg ik als je geen paracetamol wil slikken een koud compres erop leggen.

3 jaar geleden
Nu 2 weken uit quarantaine, maar ik ben ook erg moe. En geen conditie.
Deze week voor het eerst weer naar kantoor geweest, maar wel met de auto. Met de fiets is nog veel te veel.
Ik kan elke middag zo 3 uur slapen, maar dat kan niet altijd. Als ik in de middag slaap, dan lig is s nachts vaak een paar uur wakker. Dus ik probeer nu in de middag te rusten op de bank, maar om niet te slapen.