9 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde, maar helaas geen tips.. probeer paracetamol zoveel mogelijk te vermijden, maar dat is niet te doen met die heftige hoofdpijn steeds 😑

3 jaar geleden

Reactie op Grietjez94

Ik heb precies hetzelfde, maar helaas geen tips.. probeer paracetamol zovee ...
Het is op advies van mijn huisarts, doe het ook liever niet maarja anders functioneer ik niet. Het nare is ook het overgeven wat erbij komt kijken 😢

3 jaar geleden

Hier net 5 dagen migraine gehad. Mag niks behalve paracetamol. 😣 gebruikte eerst imigran neusspray maar dat mag dus van m’n huisarts niet. Dus zo veel mogelijk prikkel vrij leven tijdens zo’n hoofdpijn aanval. Je zegt wel dat je snot verkouden ben. Probeer te stomen dat het snot los komt. Kan je gewoon met heet water doen maar ook lekker om er een schepje lavendel erin te doen. ☺️

3 jaar geleden

Vraag eens om zwaardere medicijnen? Ik slik ook zwaardere medicijnen tegen mijn migraine aanvallen. Ik ben er dan binnen 10 min vanaf (= bruistablet).

3 jaar geleden

Reactie op marieke_2022

Vraag eens om zwaardere medicijnen? Ik slik ook zwaardere medicijnen tegen ...
Mag ik vragen wat je gebruikt?

3 jaar geleden

Reactie op adh99

Het is op advies van mijn huisarts, doe het ook liever niet maarja anders f ...
Ach wat vervelend zeg.. hoop voor je dat het een beetje te onderdrukken is dmv paracetamol.

3 jaar geleden

Reactie op Nayra1990

Mag ik vragen wat je gebruikt?
Die bruistabletten haal ik in Turkije, maar de ingrediënten van Nederlandse medicijnen zijn hetzelfde. Het is APC van de Kruidvat (of Excedrin, maar die is een stuk duurder en daar zit hetzelfde in). In de bijsluiter staat niet gebruiken tijdens zwangerschap, maar mijn dokter en VK vonden het erger om weken met migraine rond te lopen, dus ik mag ze gewoon gebruiken. Paracetamol werkt gewoon niet bij mij.

3 jaar geleden

Reactie op marieke_2022

Die bruistabletten haal ik in Turkije, maar de ingrediënten van Nederlandse ...
paracetamol doet ook niks mij. Bedankt voor de tip!! ☺️