9 Reacties

2 jaar geleden

Hey leuk, nog een cf fan op t forum. Neem een klamboe of muggennnet mee voor over de wagen. Ik heb een goede (en goedkope) gekocht via shein, die span je er zo omheen. Je weet wel, wespen. Leuk dat jullie Dante meenemen. Ik neem Denver zelf nog niet mee ((nu bijna 12weken)maar zijn grote broer Ian(4jaar) gaat voor t eerst mee naar die magische plek waar papa en mama elkaar bijna 9 jaar geleden ontmoet hebben. Veel plezier!!

MOD

2 jaar geleden

Als t weer het toe laat (of binnen sowieso natuurlijk) eventueel een kleed waar hij even op kan liggen 'spelen' Zou wel vooraf contact opnemen of je bij de ehbo iets achter kan laten. Dit mag niet altijd Ook met de koptelefoon, kindjes vinden het niet altijd even fijn om dit lang op te houden. Oefen je daar al een beetje mee? Veel plezier en succes!

2 jaar geleden

Reactie op jootje1111

Hey leuk, nog een cf fan op t forum. Neem een klamboe of muggennnet mee voo ...
Goede tip! Ik heb toevallig al een muggennet in huis voor de kinderwagen, dus die zal ik zeker meenemen. En leuk dat je daar je partner hebt ontmoet! Mijn man heeft er jaren gewerkt bij een stand, maar gaat dit jaar gewoon lekker samen met mij als gast heen 😊 Veel plezier met je zoontje alvast!

2 jaar geleden

Reactie op Sem_

Als t weer het toe laat (of binnen sowieso natuurlijk) eventueel een kleed ...
Ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar de organisatie om te vragen wat de mogelijkheden zijn rondom het kolven en evt het opslaan van de melk (ik neem zelf ook een thermos tasje mee om het in koel te houden). Een kleedje is idd een goed idee! En de koptelefoon moet ik nog bestellen, maar daar wilde ik inderdaad al eerder mee oefenen zodat hij eraan gewend raakt

VRIEND

2 jaar geleden

mijn man wilt dus niet dat we naar CF gaan 😭

2 jaar geleden

Reactie op Dizvis

mijn man wilt dus niet dat we naar CF gaan 😭
Ohw, dat is echt niet fijn. Wat is zn reden daarvoor? :(

VRIEND

2 jaar geleden

Te veel rokers, te veel mensen.

2 jaar geleden

Je hebt ook gewoon gehoorbescherming voor babies en peuters, die zou ik op doen i.p.v. noise canceling headphones, die zijn daar niet voor bedoeld.

2 jaar geleden

Reactie op Drummer4ever

Je hebt ook gewoon gehoorbescherming voor babies en peuters, die zou ik op ...